آبان....

دارم شام میخورم و تو اینستاگرامی 

که با زور فیلتر شکن باز میشه میچرخم

یه کلیپ دیدم از یه نوجوون که دارن جنازه ش رو میشورن

بدن سوراخ سوراخش  قلبمو به درد میاره ...

چشمایی که بسته ن....

بدنی که  کبود...

قلبم داره تیر میکشه

بغض تو گلومه و به زور دارم قورتش میدم..

به این فکر میکنم که خدا کجاست الان؟

میبینه این چیزا رو؟

اصلا وجود داره؟

حالم بد شده و دیگه نمیتونم چیزی بخورم 

کی همه چی درست میشه؟

اصلا درست میشه؟

 

۲ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
RaCi naL
۱۵ آبان ۰۸:۴۳

من دیگه نگاهشون نمیکنم راستش 
هیچکدوم از ویدئو هارو ...
میگم اگه خیلی کارم درست بود میونشون بودم
الان که نیستم فقط با این کارا روحم رو داغون میکنم !
امیدوارم نهایتش برا هممون خوب باشه :)

پاسخ :

من پیش خودم خیلی شرمنده م که میترسم
که شجاعت اینو ندارم کنارشون باشم
منم امیدوارم اخر قصه همه چی خوب باشه
RaCi naL
۱۶ آبان ۰۸:۵۵

شادی بازم بنویس برامون 
نرو تا صدسال دیگه دوباره :))

پاسخ :

🖤
سلام عزیزم
خیلی دوست دارم بیام و بنویسم
از همه چی، 
ولی تو این روزا
که هر لحظه خون یه جوون ریخته میشه
خجالت میکشم بیام و از خودم بنویسم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان