مهد دل ارام

سلوووم دوست جونیام!

دوستایی که واسه بار اوله وب منو میخونن لطفا اول برن وبم تو بلاگفارو

بخونن تا باهام اشنا شن ،چون اینجا ادامه زندگیمو مینویسم 

ازاول نمینویسم...

خداروشکر عمل بابا خوب بود الانم مرخص شده و خونه س 

فعلا هرروز باید پانسمان عملش عوض شه،فعلا خداروشکر مشکلی نبوده!

خودمم خوبم یه کار تو یه مهد عاااالی پیدا کردم،همه چیزش خوبه 

حقوقش زیاد نیس ولی باز از کانون بیشتر بهم میدن

کلاس خیاطیرو هم ادامه میدم شاگردامو از پنج مهر ماه میارم تو کارگاه

البته یواشکی!اخه تو کانون که بهشون اموزش میدادم  به اندازه  شهریه ی یه شاگردمم

حقوقم نبود.

بهنامم وضعش افتضاحه ،همه چی ش بهم ریخته  خانواده ش فهمیدن

خونه شو زده به نامم و منتظرن گیرش بیارن و پوستشو بکنن!!!!!!

کارشم که از دست داده،الان در به در دنبال کاره،خونه مادر بزرگشم دیگه نمیره

الان خونه دوستش میمونه،به بد روزی افتاده.

دلم خیلی واسش میسوزه..

۵ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
دیانا
۳۰ شهریور ۱۹:۳۰
خداروشکر که حال بابا خوبه دلتم برا بهنام نسوزه مگه اون دلش براتو سوخت ؟

پاسخ :

مرسی دوست من ،دیانا بهنام بد نیست اون عاشقمه منم کم اذیتش  نکردم ،مشکلش اینه که نمیتونه جلوخانواده ش وایسه...
من خیلی چیزارو اینجا ننوشتم،،،،
ra nafas
۳۰ شهریور ۲۳:۰۱
عزیزم سلام پیدات کردم بیا وبم ادرس جدیدمه r-nafaseman.blog.ir

پاسخ :

سلووووم  خونه جدیدت مبارک
سولماز
۳۱ شهریور ۲۰:۵۸
سلام شادی جونم، عسلم این مدت من توی اون وبلاگ واست کامنت نیذاشتم اما ثبت نمیشدن. عزیزم خداروشکر عمل بابا خوب بوده ایشالا زوده زود حالش بهتر بشه. 

پاسخ :

مرسی دوست خوبم!
هومن
۰۱ مهر ۰۱:۲۶
سلام
خوشحالم که حال پدرت بهتر شده

پاسخ :

ممنون اقاهومن
صدف ..
۰۹ مهر ۲۰:۴۵
سلام:)
مبارک باشه وب جدید..
خیلی به یادت بودم و برای خودت و سلامتیه بابا و ارامش دلت دعا کردم..
خداروشکر که حال بابات خوبه..خیلی خوشحال شدم بخدا..
عه!! خب فعلا بذار بره توی همون خونه ای که به نامت زده..نمیشه؟!

پاسخ :

       سلوووم صدف جووون  مرسی عزیزم

بهنام الان  چندوقته توهمون خونه س,خودم بهش گفتم بره اونجا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان