روزمرگی

لباس عروسی اوکی شد  از مزونی که لباس عروس رو اجاره

کردیم دوتا لباس پرنسسی هم من و سونیا به قیمت خیییلی خوب 

اجاره کردیم برای من سبز یشمی و برای سونیا قرمزه

برای  عروس و خودمونم دیروز وقت ارایشگاه  گرفتیم

کفشی که به اون لباس بیادم دارم

فقط تصمیم داشتم اگه تونستم لباس سبز بگیرم لنز سبز بزارم

که حالا اگه وقت شد لنزم میگیرم

این از عروسی!

سرکارم همه چی بهم ریخته 

شدیدا با مسوول به مشکل خوردم 

اونم در حد توان داره اذیتم میکنه 

چیکارمیکنه؟

گزاراشای الکی رد میکنه برام! 

یه نمونه ش رو میگم

مثلا دیروز به من زنگ زدن گفتن باید بیای بری اعزام 

گفتم نمیتونم بیام اگه امکان داره کسی دیگه رو بفرسید 

بازم اگه نیرویی پیدا نکردید بره اعزام زنگ بزنید میام

بعد مسوولمون چیکار کرده بود؟زنگ زده بود به سوپروایزر گفته بود

خانم چ گفته نمیام برید هرکاری دوست دارید بکنید😑

من که سوپروایزر رو قانع کردم که همچین حرفی نزدم

وتموم شد رفت ولی خب چند ساعت اعصاب خوردی داشتم دیگه

یکی از کارایی هم که من انجام میدم و اون حرص میخوره هم اینه که 

در هر شرایطی روحیه م رو نمیبازم مثلا امروز رفتم سرکار

که برم اعزام ، قبل از اینکه امبولانس بیاد بریم هرکاری میکرد 

که من عصبی بشم و یه چیزی بگم تا گزارشمو بنویسه

اونوقت وقتی اون داشت حرص میخورد و غرغر میکرد من 

چیکار میکردم؟

با همکارا میگفتم و میخندیدم 

و اون از اینکه نمیتونست من و عصبی کنه عصبی تر میشد....

خلاصه اینجوری دیگه ....

 

 

۱ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
زری ...
۰۹ اسفند ۱۹:۵۲

خادایا

سر کار رفتن چه سخته :"

پاسخ :

خیلی خیلی سخته
باید با هر کسی کنار بیای و 
مدیریت بحران شدید داشته باشی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان