کاکتوس2

سه سال پیش یه کاکتوس گرفتم

همونروز گفتم روزی که این کاکتوس گل بده

زندگی من روبراه میشه...

کاکتوسم بعد از سه سال تازگیا چند سانت

رشد کرده!

http://khayatbashi.blog.ir/post/64

۶ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
His Love
۲۲ ارديبهشت ۱۸:۴۱
واقعاً سه سال گذشت ؟!!!

حالا فقط رشد کرده یا گل َم داده؟؟؟ ^_^

پاسخ :

دیدی چه  زود سه سال شد؟؟
 رشد کرده ولی گل نداده هنوز!
Reyhane
۲۳ ارديبهشت ۲۳:۴۶
سلام شادی جانم..خوبی عزیزم؟؟
ممنونم که به یادم هستی.من عاشقه تو دوست مجازیم هستم...
امیدوارم که پاداشت هرچه زودتر خوب بشه،ان شاءا... روزهای سخت تموم بشه و روزهای شاد زندگی سربرسه...
شرمندتم اگه بهت سر نمیزتم...تا 8 تیر که کنکور دارم سرم فوقالعاده شلوغه...
دوستت دارم عزیزم.در پناه خدا باشی

پاسخ :

دوست من امیدوارم تو کنکور موفق باشی!
ناهید بانو
۳۱ ارديبهشت ۰۰:۳۸
من عاشق کاکتوسم و تازگیا هوس کردم از این کاکتوسهای کوچیک بگیرم😍

پاسخ :

کاکتوسا خییلی خوبن من ازوقتی بهشون توجه میکنم رشدشون بیشتر شده انگار که کاکنوسا احساس دارن و همه چیزو میفمن!
دیانا
۱۵ مرداد ۰۲:۰۱
وااای باورم نمیشه پیدات کردم واای چه خوووب 
منم سه تا کاکتوس دارم که عاشقشونم

پاسخ :

سلااااام دوست قدیمی! 💋💋
چقد خوب که ادم با دوستای قدیمیش حرف بزنه!
چه جوری پیدام کردی؟؟؟
منم الان 8 تا کاکتوس دارم دوتاشو خودم قلمه زدم
tahi :D
۰۵ شهریور ۲۱:۵۴
چیزی کم نداره؟خاک خوب؟نور مناسب؟آب؟
شایدم از اون گیاهاس که دیر به دیر تغییر میکنن:)
کاکتوس من تا روی بالکن بود سه بار گل داد
اما وقتی اومد داخل خونه مریض شد و دیگه بچه هم نداد حتی،باز گذاشتن بالکن خوب شد نیاز به هوای ازاد داشت :)))

پاسخ :

سلوم دوست جان
خاکش که مناسبه ابم هر 8 روز تا 10 روز بهش میدم نورش و نمیدونم
تو اتاقم نگهش میدارم ولی تازگیا قدش خیلی بلند شده
چندتا کاکتوس دیگه هم خریدم وقتی بچه دادن قلمه زدم الان 3 تا قلمه زدم که رشد کردن و خیلی خوب شدن
اصن نگاشون میکنم دلم میره واسشون
tahi :D
۰۵ شهریور ۲۳:۲۲
:)))))))
پس اهل رسیدگی به گل و گیاهی

پاسخ :

اره خیلی دوسشون دارم و مواظبشونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان