خونه بخت....

جهیزیه مو روهم چیده بودم تو اتاقی که پارسال ساخته بودیم تو طبقه سوم و

تا یه ماه پیش خالی بود و الان شده کارگاه خیاطیمون

تواین چندتا بارون شدیدی که اومده بود مانرفته بودیم تو اون اتاق ،

بااینکه ما اونجارو ایزوگام  کردیم ولی  ازسقفش موقع بارون اب چکیده و 

تمام وسایلام خیس شدن و جعبه هاشون خراب شده!

الان که بالا بودم دیدم داره روشون اب میچکه  اومدم بیارمشون کنار که

دیدم تو دوتا بارون قبلی به اندازه کافی جعبه هاشون خراب شده!

مشتری هم داشتیم نشسته بودن  تالباسشون حاضر شه،

وقتی جلوشون ملافه ای که رووسایلم بود و کشیدم کنار احساس کردم با نگاهاشون له م کردن

...

ازت متنفرم بهنام ....

تومنو به این روز انداختی.....

۶ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
سولماز
۱۷ مهر ۱۵:۴۲
سلام شادی جونم. عزیزم خسته نباشی با کار و مهد کودک. بهنامم ثبات نداره توی کاراش؟ آخه چرا هی زنگ میزنه التماس میکنه بعدش جور دیگه ای رفتار میکنه. اینجور خیلی بده. آدم یا باید بره واسه همیشه یا اگه قصدش موندنه دیگه اینکارا رو نکنه. منم چند روز پیش نامزد قبلی بهم پیام داد منم خیلی سرسنگین جوابش دادم و اون گفت آره نباید بهت پیام میدادم چون دارم سعی میکنم فراموشت کنم.
شادی جونم امیدوارم خدا به زندگی ما هم یه نگاهی بندازه، این حق ما نیست

پاسخ :

نه یهنام ثبات نداره ،هیچوقت نداشته...
تو اشتباه منو تکرار نکن و به هیچ عنوان جواب نامزد سابقتو نده.
روزای خوب من و توهم میرسه عزیزم!
سولماز
۱۷ مهر ۱۵:۴۵
شادی جون چرا نمیخای با مرتضی یا مامان کمیل رو به رو بشی؟ مگه چیزی شده؟یعنی ممکنه مرتضی بهت علاقه داشته باشه هنوز؟ 

پاسخ :

سلووووم عزیزم،مرتضی هیچوقت منو دوست نداشت و هیچوقتم نخواهد داشت! منم نمیخوام که داشته باشه!اون عشق دوران بچگی من بود که هرچی بود تموم شد!
مرتضی هم فقط از رو کنجکاوی اومده بود من مطمعنم.
من فقط نمیخواستم تصویر ذهنی مادر یکی از شاگردام بهم عوض بشه.
ناهید بانو
۱۸ مهر ۱۵:۴۴
خیلی کم از نامزدیت با بهنام میدونم
باید برم به وبهای قبلیت و خاطراتت رو دنبال کنم

پاسخ :

یه نامزدی پرازجنگ ودعوا وگریه بود..ٔ
صدف
۱۹ مهر ۱۱:۵۸
ای وااااااای.. چقد حیف که جعبه هاشون خراب شده!
حالا اشکال نداره..هرموقع بخوای ازشون استفاده کنی، جعبه هاشونو درمیاری دیگه..خودتو ناراحت نکن!
فقط مراقب باشید خراب تر از اون نشن..
به دیگران چه ربطی داشته که با نگاهشون ازارت دادن!! شادی عزیزم تو هیچ کار بدی نکردی که بابتش ناراحت باشی..

پاسخ :

سلوووم دوست عزیزم
جعبه ی سماورم و همزنم خیلی خراب شده بقیه شون کمه زیاد خراب نشدن!
ادمای کج فهم زیاده صدف جون!
الناز
۲۰ مهر ۰۹:۲۷
فدات شم عزیزم درکت میکنم خیلی خیلی سختا نگاهای سنگین و حرفای مردم. ولی مطمئن باش خدا جای حق نشسته و همه عاقبت کارشونومیبینن. تو هم خوشبخت ترین میشی  فقط صبر کن اینا امتحان الهیه عزیزم.

پاسخ :

سلووم
بعضی وقتا بعضی نگاها روحتو تیکه تیکه میکنن ،کاش با نگاهمون کسی رو ازار ندیم.
نمیگم من ادم خیلی خوبی ام یا اینکه اصن کسی رو ناراحت نکردم ولی  حداقل سعی میکنم کسی رو که شکست خورده با طعنه وکنایه بدتر ناراحتش نکنم
♥رکســــــــــانا♥
۲۰ مهر ۲۲:۱۲
سلام شادی خانم.خوبی؟الهی که اون کسی که اینطوری دلتو شکسته به عذاب الهی گرفتار بشه....ناراحت نباش عزیزم.خدا همه بنده هاشو دوست داره و صلاحشونو میخواد.ان شاالله به تو هم کمک میکنه
به وبم بیای خوشحال میشم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان