سرنوشت تلخ من

سلووووم

اعصابم بدجور داغونه

بهنام داره عذابم میده

بازم همون حرفا

بازم همون کج فهمیا

بازمون همون بغض  همیشگیم.....

خدایا اخه این چه  سرنوشتی بود واسه من نوشتی؟

این وسط تنها کسی که ضرر کرده منم

اگه بذارم بازم بیاد تااخرعمرم باید بایه نفهم زندگی کنم

اگه نذارم بیاد بازم منم که شدم یه دختر طلاق گرفته.....

خدایا ازت  خیلی دلخورم..

توکه خودت زندگی منو دیده بود

توکه خودت دیدی چه مشکلایی داشتیم

بچگیامو یادته؟

یادته چه روزای بدی رو گذروندم؟

یادته  تو بچگیم مجبور شدم بشم یه ادم بزرگ؟

یادته  چه ارزوهایی داشتم؟

یادته بهنام دوسال ونیم اومدو رفت ؟

یادته که من نمیخواستمش,

اگه قراربود من له بشم چرا کاری کردی که بهش جواب مثبت بدم؟

چرا اونا اینقد بد بودن؟

چرا من اینقدر بدبخت شدم؟

خدایا اونی که بقیه میگن نیستی

عادل نیستی....


۵ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
خانوم خونه
۱۲ مهر ۱۰:۴۸
سلام شادی جان....خوبی خانوم؟
ممنون که اومدی پیشم...والا نمی دونم چی بگم ولی از ته قلبم دعا کردم خدا دلتو آروم کنه و روزای خوبی برات رقم بزنه

پاسخ :

مرسی عزیزم!
الناز
۱۲ مهر ۱۵:۴۰
عزیزدلم ناشکری نکن. پشت هر کار خدا حتی تلخم باشه یه حکمتی هست...یه خوشبختی پشت بندش هست.
هر که در این بزم مقرب تر است/جام بلا بیشترش میدهند

پاسخ :

الناز جون  حکمت این همه درد من چیه؟
خدا بعضیارو بدبخت افریده....ٔ
ra nafas
۱۲ مهر ۲۱:۵۹
حالتو درک میکنم درسته شاید دردای منو تو کلی باهم فرق دارن اما بالاخره دردن یه مدت بعد برات میشن عادت نمیدونم شاید اگه این همه بدبختی نبود منو تو اینقدر قوی نبودیم  

پاسخ :

این درداهیچوقت عادی نمیشنً........
این دردااخرش ادمو بی صدااز پا میندازن...
مریم سادات
۱۳ مهر ۲۰:۵۳
سلام شادی خانم.
شادی خانم باید اینو بگم که میدونم که دلتون شکسته و حالتون خیلی بده.درکتون میکنم چون خودمم به همین درد دچار شدم...
ولی حکمت خدا رو هیچکس درک نمیکنه شادی جان.ناشکری نکنو امدیت به خدا باشه....
شاید این یه امتحانه عزیزم

پاسخ :

اگه امتحانه باید بگم واقعاامتحان سختیه..ٍ
صدف
۱۵ مهر ۱۸:۳۷
کاش میرفتید پیش مشاور..
دوست من یه دفعه رفت پیش یه مشاور..یه اقای روحانی بود و توی دانشکده هنر تهران کار میکرد ولی کرج مطب داره.. من اول فک میکردم چون روحانیه زیاد جالب نباشه مشاوره دادنش ولی خیلی به نظرم حرفایی که زده بوده و راهنماییاش اگاهانه و منطقی بوده..
خیلی تونست کمک دوستم بکنه..
شماهم برید پیش مشاور که یا کمکتون کنه برای تغییر کردن و زندگی باهم و یا یه جوری راهنماییتون کنه!

پاسخ :

بهنام هیچکسو جز خودش قبول نداره،چندبارگفتم بیابریم ولی باتمسخر رد کرد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان