ای بولگ

ماه گذشته یکی از دردناک ترین

ماه های زندگی من بود 

احساساتی رو تجربه کردم که

وحشتناک بودن

قرص بود که پشت قرص میخوردم 

سرکار پوکساید خونه کلونازپام

اینقدر گریه کردم که گاهی فقط از خدا میخواستم

بتونم اشکامو‌کنترل کنم 

ولی نمیتونستم...

یه شب تا مرز خودکشی رفتم و میخواستم 

هرچی کلونازپام دارم باهم بخورم و واسه

همیشه بخوابم...

الانم خوب نیستم ولی حداقل دیکه گریه نمیکنم

قلبم اتیش گرفته  بچه ها....

 

 

۵ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
راسینآل نوشت
۰۳ آبان ۲۲:۰۱

چیشده آخه؟!🥺🥺🥺

پاسخ :

اینقدر از خودم خجالت میکشم که نممیتونم تعریف کنم
چی شده و من چیکاراکردم....
آبان ...
۰۴ آبان ۰۸:۵۹

دختر با خودت نکن 

تو سخت ترین روزها را هم گذروندی 

زندگی میگذره چه خودمون از پا بندازیم چه نندازیم 

پاسخ :

سخت تر از این نبودن....
نمیدونی الان چه روزای سختی رو میگذرونم....
ازخودم بدم میاد
ازخودم خجالت میکشم...

سینا
۰۴ آبان ۱۲:۰۰

سلام

خیلی ناراحت شدم اینارو نوشتی

فکر می کردم حالت بهتر از اینا باشه

تو دختر قوی و با اراده ای هستی

اگه بازگو کردنش ناراحت می کنه حتی دیگه بهش فکر هم نکن

خاطرات خوب رو توی ذهنت نگه دار

اتفافاتی که ناراحتت رو می کنه بنداز دور

سعی کن از جنس خودت یه دوست خوب پیدا کنی

و اواقات فراغتت رو با اون بگذرونی

اگه سرت خلوت باشه فکر و خیال اذیتت می کنه

با خودت خلوت نکن و آهنگ غمگین هم گوش نکن

امیدوارم که همیشه تنت سالم باشه و دلت خوش

الهی آمین

پاسخ :

🖤
هیپنو تیک
۰۵ آبان ۱۴:۵۱

منم همینطور شادونه.....

کاش گریه می کردم لا اقل 

گریه هم نمی تونم بکنم حتی 

 

بهتری؟

چی شده ؟

تو هم سوختی و شکستی و زیر پا له شدی ؟

مثل من ؟

آره شاهدونه؟

پاسخ :

🖤🫀
سحر
۰۸ آبان ۲۳:۵۰

دختر خوب بیا حرف بزن 

گفتنش سبکت میکنه

پاسخ :

نه 
سبک نمیشم 
فکر کردن بهشم قلبمو میسوزونه....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان