پوکساید

چند وقته که از نظر روحی بهم ریختم

عمل بینی سختی داشتم

از پشت گوشم غضروف برداشته بود 

و جدا از درد بینی درد گوش امونمو بریده بود

حتی الانم که بخیه هاش رو کشیدم  درد میکنه

داخل بینیم هم اسپیلنت گذاشته بود 

که روزای اول خیلی صحنه ی زشتی داشت

بعدم اسپیلنتا عفونت کرد و با سختی خارجش کردن

الانم که بینیم اندازه کوفته س و نمیتونم بگم خوب

شده یا نه همه میگن باید صبر کنی تورم بخوابه

درست میشه،دکترمم همینو میگه

ولی صبر کردن خیلی سخته

به صورت کلی بگم تجربه ی بد و سختی بود 

امیدوارم نتیجه خوب باشه

هپی هم دیگه پیشم نیس

تو روزای اول عملم اعصابم واسه بینیم خورد بود 

واسه هپی هم مدام گریه میکردم 

که یه شب هپی برگشت

وزنش خیلی پایین اومده بود

بمیرم براش که لیاقت نگهداری ازش رو نداشتم

هپی وقتی برگشت دیگه مثل قبل نبود 

مدام فرار میکرد میرفت و دوروز بعد میومد

از طرفی هم من هنوز تو جا بودم و خانواده هم

کمک نمیکردن ببرنش دکتر عقیمش کنن

یا حداقل تو خونه کنترلش کنن تو من بهتر شم یه کاری کنم

تا اینکه یه شب رفت و روکارای کارگاه سونیا 

که قرار بود صاحبکارهمون شب بیاد و ببره

دسشویی کرد و یه خسارت ۵ تومنی زد 

فردای همونروز بابا بدون اینکه به من بگه بردتش و تو

پارک لاله ولش کرد....

اگه بگم بعداز رفتن هپی بیشتر از قبل از ادما متنفرم

باور میکنید؟

به توصیه ی یکی از دکترای بیمارستان 

که باهاش حرف زدم 

الان چند شبه دارم پوکساید میخورم...

 

 

 

 

۳ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
راسینآل نوشت
۰۵ تیر ۱۳:۱۶

باباته نمیتونم چیزی بگم
ولـی واقعا این آدما قلب هم دارن ؟!

چطوری دلت میاد حیوونی که آوردی وابسته اش کردی و چشمش به دست توئه و تا آخر زندگیش وفاداره توئه عین آشغال پرت کنی تو کوچه خیابون :(((((

عزیزم امیدوارم نتیجه عمل ات خوب باشه 

بینی هرچی گوشتی تر دوره درمانش طولانی تره باید صبور باشی:*

پاسخ :

🖤
سینا
۰۶ تیر ۰۶:۴۹

سلام

واسه عمل بینی ت امیدوارم خوب دربیاد

و واسه دردهایی که کشیدی ناراحت شدم

و واسه هپی اینکه داشتن گربه خوبه ولی نه داخل خونه و اتاق!

امیدوارم هرچه زودتر حالت خوب بشه

از آخرین باری که نوشتی و کامنت دادم چند وقتی گذشته

خلاصه مواظب خودت باش

 

پاسخ :

منم امیدوارم خوب بشه
خیلی استرشو دارم
گربه هارم میشه تو خونه نگه داشت ولی هپی
عقیم نشده بود فصل جفتگیری گربه ها هم بود
طبیعتش این بود که بخواد فرار کنه
من میخواستم بعد از عمل بینیم ببرم عقیمش کنم💔
سینا
۱۰ تیر ۰۲:۳۶

خب عقیم کردن گربه ها هم کار درستی نیست! چون باعث میشه گربه های دیگه اذیتش کنن! من خودم گربه داشتم عقیمش نمی کردم! بیشتر به علم دوست داشتم کمک کنم یه کاری کنم هر گربه کلااااا نتونه یه بچه بیشتر بیاره

موجودات بامزه و بانمکی هستند ولی خب واسه داخل خونه چون خیلی خراب کاری می کنن مناسب نیستن!

داشتن گربه و سگ واسه خونه هایی خوبن که حیاط بزرگ دارن و سر و صداشون مزاحم کسی نباشه!

هرچند من میگم بینی ت مشکلی نداشت ولی انشاءالله همونی بشه که خودت دوست داری!

خیلی وقت بود واسه کسی کامنت نداده بودم

امیدوارم همیشه حالت خوب باشه

مواظب خودت هم باش

پاسخ :

نمیدونم از یه طرف میگم تو درست میگی از یه طرفم میگم
این همه ادم تو خونه سگ و گربه دارن و مشکلی ندارن
شاید من تواناییش رو نداشتم 
واسه عقیم کردنشم باخودم تو جنگ بودم دلم نمیخواست عقیمش کنم
ولی میدونستم اگه بخوام نگهش دارم باید  عقیم بشه 
و تصمیمم داشتم بعد عمل بینیم برم اینکارو انجام بدم 
ای بابا حالا که دیگه هپی پیش من نیس ☹
مرسی که کامنت میزاری 🌸
منم امیدوارم این همه هزینه و درد ارزشش رو داشته باشه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان