مغرورای لعنتی

اگه یه غریبه بهتون سلام بده 

جواب سلامشو میدید یا نه؟

اگه جواب نمیدید دلیلتون چیه؟؟

من خیلی دوست دارم بدونم 

اینایی که وقتی یه غریبه سلام بهشون میده

جواب نمیدن و مثل بز زل میزنن به طرف چی تو سرشون

میگذره؟

من کلا برام مهم نیس اون ادم رو میشناسم یا نه وقتی 

وارد یه جایی میشم سلام میدم بعد عجیبه بعضی از ادما 

چون مثلا منو نمیشناسن همینجوری زل  میزنن تو صورتمو 

جواب نمیدن😑

مثلا اگه جواب بدید چی میشه؟؟

از عظمتتون چیزی کم میشه؟؟

اه مغرورای لعنتی

 

 

۴ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
راسینآل نوشت
۰۹ ارديبهشت ۲۲:۳۰

دقیقا انگار این پست رو من نوشته بودم
خیلی ازین برخوردا روزمره برام پیش میاد مثلا میگم مرسی یارو سر هم تکون نمیده 
خوب بمیر بگو خواهش میکنم :| 
ملت زورشون میاد حرف بزنن :)

پاسخ :

عاشقتم یعنی🤣🤣
تو بهزیستی بودم یه مددجو بود اسمش معصومه 
بود نابینا بود
خیلی هم سر و زبون داشت
تو اتاقشون ۱۰ تا بچه دیگه هم بود که من مامانشون بودم
وقتایی که من میرفتم مثلا ناهار همکارم
که مادریار اتاق بغلی بود
میومد بخ بچه های منم سر میزد
یه بار مثل اینکه مژگان یکی از مددجوهام 
از همکارم اب میخواد همکارمم بهش اب میده 
مژگانم هی میگه مرسی مامان ،مرسی مامان
همکارمم سرش گرم کار بوده جواب نمیده
معصومه هم از اونور صدای مژگانو میشنوه 
میگه ولش کن مژگان 
کرِ
🤣🤣🤣🤣
حالا اینو تو حالتی تصور کن که بچه های معلول با زبون خودشون 
دارن باهم حرف میزنن🤣
اینجور وقتا ماها هم باید باخودمون بگیم ولش کن بابا این طرف لالِ

زری シ‌‌‌
۰۹ ارديبهشت ۲۲:۳۶

:)))

من اصولا باید با تعجب فراوان جواب سلام بدم

چون طرف و نمیشناسم .

پاسخ :

چرااا خب؟؟؟
یه لبخند بزن سلام بده توام🙂
حنان
۰۹ ارديبهشت ۲۳:۰۲

دم دستی نیستیم

در دسترس نیستیم

برای خودمون شان قائلیم

مثل حجاب که من و از دم دستی بودن مصون نگه میداره که هر بی سر و پایی به خودش اجازه نده سمتم بیاد

 

پاسخ :

😑😑😑🤣🤣🤣
خدا شفاتون بده 
سحر
۱۰ ارديبهشت ۰۸:۳۸

اقاااا

منظورت از غریبه چیه؟ مثلا تو بیمارستان و محل کارمنظورته اره من خودمم چه بشناسم چه نه هم سلام میدم هم جواب سلام ولی بقیه جاها معمولا سرم تو گوشیه اصن متوجه نمیشم

 

چندسال پیش تو سالن استخر منتظر نشسته بودیم که سانس قبلی تموم بشه، یه خانم مسنی اومد از این پیرزن قرتیا، خیلی بلند سلام کرد، کسی جواب نداد، دوباره بلند تکرار کرد یه چند نفر زیر لب یه سلامی دادیم، وااای یک ساعت خانمه فحش میداد که بی تربیتا بیشعورا، بی‌لیاقتا، بی فرهنگا،  یکی یکی میرفت جلوی خانما میپرسید چرا جواب ندادی؟ها؟ چیزی کم میشد ازت؟ :))

 

 

پاسخ :

اون دیگه دیوونه بوده🤣
من منظورم محل کاره یا کلا  اداره ای چیزی
مثلا من هنوز خیلیارو نمیشناسم تو محل کار ولی وقتی باهاشون
چشم تو چشم میشم  
سلام میدم
اونوقت بعضیا چون نمیشناسنم همینجوری زل میزنن تو صورتم😑
منم یه لبخند میزنم میرم 😑

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان