اقای ف ۵

دیشب با اقای ف حرف میزدم 

یه موضوع کاری بود دیگه ادامه پیدا کرد و نزدیک

۱ساعت و نیم حرف زدیم

از وقتی باهام در مورد طلاقش صحبت کرده 

دیگه روش باز شده و بیشتر حرف میزنه از گذشته ش

از اینکه چند ماه بعد از طلاقش دختره ازدواج میکنه

و تازگیافهمیده دختره  طلاق گرفته 

از اینکه عذاب وجدان داره و ناراحته و فکر میکنه به خاطر اونه که

برای دختره این اتفاق افتاده....

از اینکه همش به گذشته ش فک میکنه...

 

 

۳ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
سحر
۲۶ اسفند ۱۷:۳۶

طفلک☹️

ولی اگه نمیخوای باهاش باشی سعی کن خیلی سنگ صبورش نشی 

پاسخ :

اون قبل از اینکه در مورد زندگیش باهام حرف بزنه گفته بود باهم بریم بیرون منم چون
فک میکردم متاهله رد کرده بودم 
بعد از اینکه اولین بار در مورد زندگیش حرف زد و یه جورایی دیگه خود واقعیشو رو کرد
و بدون خجالت در مورد همه چی حرف زد انگار دیگه قید با من بودن رو زد 
چون ادم وقتی بخواد با کسی بره تو رابطه نمیاد بهش بگه من همش به گذشته فک میکنم 
که 
منم دوسه بار تو این حرف زدناش گفتم که  ازدواج که هیچی حتی به دوستی هم فک نکن وقتی
کامل حالت خوب نشده
واسه همین خیالم راحته 

سینا
۲۶ اسفند ۲۰:۳۲

من که چشم روشنه به زودی باهاش مچ می شی :)

فقط مواظب باش تا کامل نشناختیش باهاش بیرون نرو

اگه موتور هم داری سعی کن آنلاین ازش یاد بگیری

و نری ترک موتورش بشینی ههه

رابطه ها اوایل اینطوری شروع میشه

لازم نیست که توی راهروی دانشگاه بخورید به هم و تو جزوه از دستت بیفته!

یه مدت دیگه می بینی بچه دار و نوه دار هم شدید ههه

مبارکه

ببین این _______________ خط این نشون

از الان دارم بهت میگم مبارک باشه

آقای ف و خانم چ

مبارکه دختر 

پاسخ :

نچ اشتباه میکنی 
این اتفاق نمیوفته 
اون همش در مورد زندگی قبلیش حرف میزنه
دیشب میگفت داشته تو لپتاپ میگشته عکسای دوران نامزدیش رو دیده و خیلی ناراحته
خب اگه هنوز عاشق طرف نیس چرا با دیدن عکساش فاز غم گرفته؟
سینا
۲۶ اسفند ۲۳:۵۷

خب داره برات فیلم سینمایی تعریف می کنه

از اول که نمی تونه بهت بگه خانم چ دوستت دارم

ازت خوشم میاد

می خوام تو مادر بچه هام بشی

برام یه دو جین بچه بیاری!

آدم هم وقتی خدا حوا رو آفرید دو هفته براش فیلم سینمایی تعریف کرد!

بعد مخش رو زد و حوا شد مادر بچه ها و ننه نوه هاش!

نمی دونم چرا حس می کنم پسر بدی نیست چون چند بار بهت کمک کرده

و همین کمک هایی هم که به تو کرده نشون میده از تو خوشش اومده

تو از اون خوشت اومده وگرنه نمی اومدی یک ساعت و نیم باهاش حرف بزنی!

از همین اول بهش بگو ازدواج کردیم باید خودت ظرفارو بشوری

پوشک بچه هم باید خودت عوض کنی

آشغال ها هم باید خودت بذاری دم در

هرچی هم پول درمیارم واسه خودمه

بهش بگو دیگه هم حق نداری در مورد نامزدت با هم حرف بزنی!

فردا می گردم ببینم شهریار سینما مینما داره! یه فیلم پیدا می کنم براتون برید با هم ببنید خخخ

پاسخ :

اشتباه میکنی دیوونه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان