فتل

دلم میخواد بزنم تو دهن مسوول بخشمون 

اخه یه ادم چقدر میتونه عقده ای باشه

۴ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
RE GA
۱۷ اسفند ۱۵:۴۵

خب بزن تو دهنش 

پاسخ :

خیلی کاراهس که دلم میخواد انجام بدم ولی شرابطش نیس
شرابط اینکارم نیس
شرایطشو بتونم فراهم کنم حتما اینکار رو میکنم
شرایطش چیه؟پیدا کردن یه کار که اگه اخراجم کردن 
بیکار نشم😑
RE GA
۱۷ اسفند ۲۱:۱۳

من بهت معرفی کنم بات درآمد چندین. برابر این کارت پایه ای انجامش بدی

پاسخ :

ارز دیجیتال؟نه علمشو ندارم ریسکم نمیتونم بکنم 
RE GA
۱۷ اسفند ۲۲:۵۱

هر چیزی راه داره یاد بگیری 

آموزش‌های رایگانشم بهت میدم

فقط باید وقت بزاری آموزشاشو ببینی و تمرین کنی

پاسخ :

دستت درد نکنه ،ممنون میشم به ایمیلم بفرسی

RE GA
۱۸ اسفند ۱۳:۲۱

https://t.me/+X8RY_M9d-d1iOWJk

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان