علائم کرونای مصلحتی😶

اقا من یه کاری کردم🙃

کار بدی بود ولییییییییییی خوشحالم از اینکه این کارو انجام دادم😶

میخواستن امروز دوباره منو به زور بفرستن بیمارستان همراه یه بیمار بمونم

فرداشم مددجوعه عمل داشت باید باز میموندم کنارش یعنی ۴۸ ساعت

بعد یه روز برم خونه  دوباره ۴۸ ساعت برم بیمارستان بمونم🤨

خب این موضوع خیلی پیش میاد که ما ۴۸ ساعت بیمارستان بمونیم

ولی دیروزم منو فرستاده بود بیمارستان و من واقعا خسته بودم

هر چقد باهاش صحبت کردم و گفتم خیلی خسته م و

 واقعا  تحمل  اینکه ۴۸ ساعت دیگه هم بی خواب بمونم رو ندارم

قبول نکرد که نکرد!

منم در یک حرکت انتحاری صبح وارد مرکز شدنی الکی گفتم علائم سرماخوردگی 

دارم😐

معاینه م کردن بعدم گفتن برو خونه استراحت کن😁

خلاااصه امروز من اومدم خونه ومجبور شد یکی دیگه رو بفرسته یمارستان😶

۱ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
سُکَیت کاتب
۱۱ اسفند ۰۳:۴۶

این روزها کرونای مصلحتی چاره تمام غیبت‌ها در تحصیل و شغل است

پاسخ :

🙈
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان