اقای محمودی😑

من:وای اقای فلانی این نگهبان جدید اقای محمودی چرا اینجوریه؟

بهش سلام میدی به زورجوابتو میده😒

من اصلا ازش خوشم نمیاد

اقای فلانی:😂😂😂😂

من:چرا میخندید؟

اقای فلانی:اخه اقای محمودی دیروز میگفت من خیلی از خانم چ خوشم میاد

نمیدونم چه جوری بهش بگم😂

من:😑😑😑😑

 

۴ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
زری ...
۰۳ اسفند ۰۹:۲۷

=>>>>>

عالی اصن 

پاسخ :

🥴
RE GA
۰۳ اسفند ۱۳:۴۰

عجب حالگیری شد😂😂

 

ولی همیشه ثابت شده اونایی که درنگاه اول از هم بدشون میومده در نهایت بهترین دوستا واسه هم میشن

 

اینو به فال نیک بگیر

پاسخ :

😁😁😁
اره من  از بیشتر دوستام اول متنفر بودم😁
 فقط امیدوارم اقای فلانی نره بهش بگه خانم چ گفته من از اقای محمودی خیلی بدم میاد😁

RE GA
۰۴ اسفند ۰۳:۳۰

 

پس شیرینی عروسی افتادیم ایشالا😂😂

پاسخ :

نچچچچ هرررگز
RE GA
۰۷ اسفند ۰۲:۰۶

چرا

مگه چشه طرف

پاسخ :

هم فاز نیستیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان