برادرجان....

شایان برادر خوبی برای من نیست 

یعنی هیچوقت نبوده 

دستتو تا ارنج تو عسل بکنی و بزاری دهنشم اخرش ازت طلبکاره

این خصلت متوقع بودنش تقصیر مامانه 

کاری کرد که شایان فکر کنه هرکسی هرکاری براش میکنه وظیفشه تازه بیشترم 

باید بکنه!

باهمه ی اینا من خواهرشم و اخرین کاری که براش انجام میدم 

حضور تو عروسیشه 

بعداز عروسیش و رفتن به خونه خودش 

 رابطه ی من و شایان برای همیشه تموم میشه....

بگذریم...

امروز وقت دکتر داشتم ولی نرفتم حوصله نداشتم برم 

این بار سومه تو این ماه وقت میگیرم و نمیرم

زدم تو دیوار که لباس اجاره ای پیدا کنم 

بعد یه لباس دیدم که ازش خوشم اومد قیمتش ۵ تومن

اجاره ش ۲ تومن!

چه خبرههههههه!

به مامان گفتم همین  لباس و میدوزم نمیخرم اجاره هم نمیکنم

پارچه لباسی که انتخاب کردمم فک کنم حدودا یه تومن بشه

براتون عکسشو میزارم نظرتونو بگید 

مدل موهامم انتخاب کردم به ارایشگرمم پیام دادم

گفت خوبه به موهاتم میاد 

خب نظرتون چیه؟

خوبه به نظرتون؟

 

۴ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
زری ...
۳۰ بهمن ۱۴:۴۹

جاذاااااب

میتونین لباس مجلسی بدوزیننننن ؟ :)))))))

خیلی خوبههه

پاسخ :

اره من از ۱۶ سالگی خیاطی یاد کرفتم مامانمم از۱۷سالگی خیاطی میکرده 
سونیا هم خیاطی بلده!یه جورایی شغل خانوادگیمونه
سحر
۳۰ بهمن ۲۲:۳۳

چه هنرمندی🥲

مبارک باشه عروسی برادرت

لباسو من خیلی خوشم اومد همین مشکی میخوای بدوزی؟ قرمز یا سبز کله غازیشم فک کنم قشنگ بشه یا صورتی پاستلی اینا

پاسخ :

❤❤
مرسی!
سونیا گفته احتمالا لباس صورتی یا قرمز بگیره
مامانم سورمه ای یا نقره ای
منم تصمیم سبز یشمی یا مشکیه 
رنگای روشن منو تپل تر نشون میده
ناشناس
۰۱ اسفند ۱۰:۳۲

سیاهه زیاد جالب نیست 

مثل لباس عروس بچگاست 

سفیدم استیناش باید ساده باشه 

چون اینجوری 80 درصد توجه ها به آستیناست

جلوه لباسو میگیره 

آستینای اجق وجق جلوه لباسو میگیرن

ببخش ناراحت نشی  نظر شخصیمو گفتم 

به نظرم اینا شیکن 

https://s6.uupload.ir/files/2_vro.jpg

 

و این 

https://s6.uupload.ir/files/3_pz85.jpg


این 

https://s6.uupload.ir/files/4_hsyk.jpg


این 

https://s6.uupload.ir/files/5_v9ey.jpg

 

این  بانمکه

https://s6.uupload.ir/files/1_1e44.jpg

پاسخ :

اولی مدل لباسه دومی رو به خاطر مدل موهاش گذاشتم
سلیقه ها باهم متفاوته عزیزم🌸
ناشناس
۰۱ اسفند ۱۱:۰۹

حواسم نبود که دیگه  واسه دوخت نهایی مدل شو  انتخاب کردی

 نباید اینجوری می گفتم 

شرمنده  :)

سیلیقه ها باهم فرق میکنه 

خوشت اومد و  قطعا قشنگ میشه و زیبا

نظر و سلیقت خودت مهمه 

من چی حالیم میشه آخه :)

ببخش

هرچی سلیقت میگه قشنگتر  بدوز که قطعا قشنگ میشه :)

 

 

پاسخ :

تو نظرتو گفتی عزیزم 
همه که سلیقه شون مث  هم نیست❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان