زندگی رویایی🖤🖤

گفته بودم تازگیا اصلا از خودم خوشم نمیاد؟

زیاد جلو اینه نمیرم ،دوست ندارم خودمو ببینم

قیافه م معمولیه،نه زشتم نه خوشگل  

موهام مشکی و خیلی بلندِ

بلند تا زیر باسن

خیلی هم حجمش زیاده

اونقدر زیاد که وقتی اتوش میزنم تازه اندازه ی موهای 

ادمای عادی میشه

همیشه موهامو چند دور میپیچم و جمع میکنم بالای سرم

همیشه تپل بودم هیچوقت لاغر نشدم هی وزن کم کردم و بازم 

برگشتم به همون حالت قبل 

حرف زدنم زیاد دخترونه و با ظرافت نیس

بلد نیسم دلبری کنم و مثل دخترای دیگه خانومانه حرف بزنم

ولی همش میخندم 

سرکار من و یه ادم پر انرژی و خنده رو میبینن 

صدای خنده هام هیچوقت قطع نمیشه 

تو بدترین روزامم با مددجوهایی که بهم میگن مامان بازی میکنم و میخندم

به همشون یه لقب دادم 

سیب قرمز،کیوی،خرما سیاه،اناناس،خربزه،نخودفرنگی....

خودشون گاهی وقتا میان پیشم میگن مامان من چیه تو بودم؟

اهل دعوام و کسی بخواد بهم زور بگه تا جون دارم باهاش میجنگم 

من یه ادم معمولیم 

نمیدونم چرا تازگیا اصلا خودمو دوست ندارم

از موهام خوشم نمیاد

از حرف زدنمم خوشم نمیاد

از اینکه با اینکه حالم خوب نیس باز میخندمم خوشم نمیاد

میگم برم موهامو رنگ کنم؟

 بلوند کنم؟

باز رژیم بگیرم؟

یا موهامو کوتاه کنم...

.....

یکی از دوستام میگفت کتاب رنگ امیزی بزرگسالان بگیر 

نقاشیارو رنگ کن اعصاب ادم اروم میشه

۱۰ روز پیش از دیجیکالا دوتا کتاب رنگ امیزی گرفتم با یه مداد رنگی 

۲۴ رنگ 

امروز شروع کردم راست میگفت ادمو میبره به بچگیا

ادم حس میکنه همون بچه ۷ ساله س تو کلاس اول ابتدایی!

بعدا نوشت:سحر عزیزم کامنت اخرت خصوصی بود جوابتو تو کامنت قبلیت دادم💋

 

 

 

 

۳ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
زری ...
۲۸ بهمن ۰۳:۰۱

من نمیدونم چرا حوصلم به کتاب رنگ امیزی نمیره :)

حتی از همون بچگی...

 

این که خودتونو دوست ندارین یه حرفه ، اینکه میخواین یه تنوع بدین حرف دیگریست :)

من از وقتی مو هامو کوتاه کردم حس بهتری دارم (تنوع ؟! )

پاسخ :

من بچگی عاشق نقاشی و رنگ امیزی بودم
یادمه ۱۵ ساله بودم سونیا ۱۰ سالش بود کتاب هدیه های اسمان اونو میگرفتم رنگ میکردم😁
مشکل دوست نداشتن خودم از نظر ظاهری نیس
کلا خودمو دوست ندارم ازخودم ناراحتم که نمیتونم همه چیو درست کنم
موهامم تاحالا رنگ نکردم احتمالا رنگ میکنم 
من
۲۹ بهمن ۰۰:۰۸

اینا از فکر نااروم نشات میگیره 

به نظرم موهای بلند یه دختر به تنهایی خودش باعث دلبری هست 

دختری که میخنده خیلی دلبره 

و مخصوصا دختری که کار می کنه و عرضه داره خیلی جذابه 

پاسخ :

❤❤❤❤❤
قلبم رفت برات که
سحر
۲۹ بهمن ۱۰:۱۱

عزیزکم تا جایی که بتونم میتونی روی من حساب کنی

منم یخورده تپلم، از بچگی بودم، موهای بلند پرپشتم ندارم تازه

 همه همینطوریم، مجموعه خصوصیات خوب و بد، به خودت سخت نگیر، تو مستقلی، کار میکنی،با پول خودت ماشین خریدی، به خیاط ماهر و هنرمندی، کوتاه نمیای، میجنگی، خودتو یه تنه از یه ازدواج بد نجات دادی، منعطفی و تو محیطای جدید کاری خوب خودتو وقف میدی،مسیولیت پذیری، دلسوزی و با اینکه میدونی احتمالا جبران نمیشه برای خانواده ت تلاش میکنی، روابط اجتماعی خوبی داری و هزارتا چیز دیگه

کاش همه ادمای معمولی اینطوری باشن😘

پاسخ :

چقدر تو انرژی مثبتی اخه
مرسی از تعریفات❤
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان