اشکایی که به دریا وصله....

یه ماهه که حال روحیم خوب نیست 

این چند روزم دیگه خیلی بدترشدم

روزایی که سرکارم هیچ

روزایی که خونه م کلا روتختم 

ولی نمیخوابم فقط روتختم میمونم 

الان ساعت ۱۰ دقیقه به ۳ صبحه و همچنان اصلا خوابم نمیاد....

حوصله ی حرف زدن با دوستا و خانواده رو ندارم 

شدیدا احساس تنهایی پوچی و درماندگی میکنم

ولی نمیخوامم کسی نزدیکم شه

دائم دارم گریه میکنم 

به خاطره ر چیز مسخره ای اشکام میاد پایین

به خاطریه کلیپ تو اینستاگرام

به خاطر زخمی که چند ماه پیش لباس مجلسیم رو کمرم انداخت و جاش خوب نمیشه

به خاطر مددجویی که سرکار اژیته س و اروم نمیشه

به خاطر برس موهام که چند روز پیش شکست

به خاطر ماسک مویی که داشتمو تموم شده و الان ازش پیدا نمیکنم بخرم

کافیه یه چیزی پیش بیاد تا من شروع کنم به گریه کردن

نمیدونم چیکار باید بکنم که حالم بهتر شه....

این پست برای دیشبه فک میکردم تایید شده ولی نشده بود

الان تاییدش کردم

۰ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان