اقای ف ۲!

درمورد اقای ف تحقیق کردم متاهله و بچه داره😑

خبری هم از ش نبود تا پریشب که شیفت بودم 

یه پیام برام اومد 

سلام شادی فردا قراره دوباره کیفارو بگردن چیزی همراهت نیست؟

قیافه من اون لحظه😑😑😑😑😑😑😑

شاااادی؟؟؟؟؟

اولش عصبانی شدم گفتم یه چی بگم حالشو بگیرم 

بعد گفتم بهتره محترمانه یه جوری حرف بزنم که دیگه غلط بکنه اسم 

کوچیک منو صدا بزنه

نوشتم سلام اقای ف شبتون بخیر 

خیلی ممنون خبر دادید

طول کشید جواب بده 

نوشته بود در هرصورت گفتم که یه وقت ازم ناراحت نشی 

نگی چرا نگفتی

چه پرررروووووو

نوشتم خیلی ممنون

نوشت خواهش میکنم شب بخیر!!!

فک نمیکرد اینجوری سرد جواب بدم 

فرداش این ماشینارو میگشت رسید به ماشین من درو باز کرد و

گفت سلام خانم چ 

بعدم سریع کارشو کرد و رفت

گفتم حالا شد همون خانم چ بگو تا منم حالتو نگیرم

اییییینقدر این ادم برای من قابل احترام بود 

الان اصصصصصلا ازش خوشم نمیاد 

نمیدونم چرا تا یه کاری برای یکی میکنیم سریع فاز برمیداریم؟

۲ نظر ۳ موافق ۰ مخالف
زری ...
۲۴ بهمن ۱۳:۱۳

کلا  مذکرا خدای فاز برداری اند /:

در هر حال !!!!

لامصبا چی هستین عاخه انقدرم اعتماد به سقف دارین فکر میکنین همه روتون کراشن /:  یا دارن بهتون نخ میدن /:

پاسخ :

تو اقایون بیشتره ولی خانومام خیلیاشون اینجورین
خلاصه که چه اقا و چه خانم 
خیلی بده که زودفاز بردارن 
فک کن من تا هفته پیش این ادم و یه اقای باشخصیت و محترم میدونستم
الان با اینکه به من اونروز لطف کرد و کارم رو راه انداخت
به خاطر رفتار بعدش ازش بدمم میاد 
سینا
۲۶ بهمن ۰۷:۰۴

به قولی بخسکی سانس ههه

حالا بدشانسی اون بوده یا بدشناسی تو!

نزدیک بود بدون کادوی والنتاین نمونی خخخ

بخواد شانسش رو از این رو به اون رو کنه دیگه مجبوره زنش رو سه طلاقه کنه :)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان