هورمون ها🥴

برای درمان کیستم

یه مدته دارم قرصای هورمونی میخورم

از وقتی این قرصارو میخورم

هورمونام همه بهم ریخته و یه لحظه حالم خوبه یه لحظه دارم گریه میکنم

چند روز پیش یه پیج تو اینستا پیدا کردم که یه دختر و پسرن 

که پسره عمل تطبیق جنسیت انجام داده 

و قبل از عمل با دختره تو یه دانشگاه و خوابگاه بوده

بعد عمل میکنه و اینام عاشق هم میشن و ازدواج میکنن

اقا همه ی پستاشون عاشقانه س منم پستارو دیدم نشستم های های گریه میکنم

که وااای این دوتا چقد همو دوست دارم

یعنی اینقدر گریه کردم که نفسم در نمیومد ....

تازه این یه نمونه از حالات روحی نا متعادل من تو این چند ماهه

کی بشه این قرصا تموم شن 

مث دیوونه ها شدم۰۰۰۰

 

۰ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان