اقای ف !

اقا محل کار من بردن گوشی اندروید

ودوربین دار ممنوعه همه ما گوشی ساده داریم

اگه کسی گوشی اندروید بیاره و اینا پیداش کنن بار اول 

۵ روز کسر ازحقوق میدن و بار دوم اخراج میکن

قبل از کرونا وقت خروج از مرکز کیفای مارو میگشتن

گاها هم بازرسی بدنی میکردن

این ممنوعیتا فقط به گوشی ختم نمیشد

مثلا لوازم ارایش،و هرگونه قرص مسکن بدون تجویز پزشک

ممنوع بود 

کلا ما اجازه داشتیم تو کیفامون یه کرم ضد افتاب داشته باشیم

یه شارژر که اونم باید ورودشو ثبت میکردیم

یه کیف پول ،یه اسپری بدن ودیگر هیچ!

اگه چیزی جز اینا تو کیفمون بود ازمون میگرفتن و بعداز یه کسراز

حقوق و تعهد دادن بهمون میدادنش

دیگه کرونا که اومد گشتن کیفا کنسل شد 

مثل میخواستن پروتکلا رو رعایت کنن و پرسنل زیاد نزدیکشون نشن

رو این حساب از اول کرونا نگشته بودن دیگه و خیلیا گوشی اندرویدشون

رو قایمکی میاوردن،خیلیا از جمله من.......

اقاااااا روز چهارشنبه ما رفتیم داخل مرکز و شیفت و تحویل گرفتیم 

همکارایی که داشتن میرفتن رو جلو در گشته بودن بازرسی بدنی هم کرده بودن

اقا میگن جلود در قیامتی بود!

کلی گوشی و لوازم ارایش گرفته بودن از اقایونم قرص و هزار تا چیز دیگه

بعد مسوول کار گزینی که نفر دوم مرکز ماست ابرو حیثیت کسایی که 

چیزی همراهشون بوده رو جلو در میبرده اینقدر جیغ و داد میکرده

ماهم تو بخشامون بودیم کلی هم وسیله داشتیم باخودمون 

یعنی فردا که ما میخواستیم بریم هم قرار بود مارو بگردن!

بازرسی بدنی هم بکنن😐

منم هم گوشیم پیشم بود هم کیف لوازم ارایشم و هم ۴تا قرص ژلوفن!

در تلاطم افتادیم همه که چیکار کنیم اینارو کجا قایم کنیم 

من که دیگه دیدم هیچ راهی برای خارج کردن وسایلام ندارم گفتم نهایت چند شیفت

گوشیرو میزارم اینجا بمونه

دیگه شب شد گفتم بزار زنگ بزنم ببینم نگهبان جلودر کیه 

بپرسم ببینم فردا هم قراره بگردن یانه

دیدم یکی از نگهباناس که با من خوبه!یعنی کلا قسمت انتظامات همه بامن

خوبن ، گفتم اقای ف قراره فردا هم بگردن گفت اره گفتم عههه ماشینارو 

چه جوری میگردن؟ گفت اونایی که ماشین دارن هم کلا همه جای ماشین رو

میگردن همهههه جاشو!گفتم باااشه گفت چطور مگه چیزی همراهتونه؟

گفتم اره گفت چی گفتم یه چیز ممنوع گفت خب اینجا خیلی چیزا ممنوعه

گفتم نه اون چیزی که خیییییلی ممنوعه همراهمه!

گفت اوه اوه! گفت با ماشینت اومدی گفتم اره 

گفت میتونم وسایلات رو بگیرم و ببرم الان بزارم تو ماشینت

گفتم اخه دوربین پارکینگ چی؟

من ماشینمو دقیقا زیر دوربین پارکینگ  گذاشتم

گفت شما کاریت نباشه  ساعت ۱۱ و نیم میام جلوی در اصلی بخش 

بیارید بهم بدید سوییچتونم بدید میبرم میزارم تو ماشین بعدم

سوییچ و میزارم زیر در برید بردارید 

گفت اقای ف دمت گرم!

گفت خواهش میکنم خانم چ!

اقا اینکارو کردیم و من گوشیو لوازم ارایشامو دادم برد و بعدم سوییچ و برام اورد!

فرداشم با استرس از بازرسی بدنی و بازرسی کیف و بازرسی ماشین رد شدم!

و خوشحااال اومدم خونه!

اماااااااا این اخر داستان نیس!

اقای ف که یه اقای خیلی متشخص و مورد احترامه و ۹۹ درصد هم مطمعنم 

متاهله  انگااار از اونروز مدلش تغییر کرده!

و هرموقع منو میبینه میگه هرکاری داشتید به من بگید

😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑😑

فردا که برم سرکار میرم تحقیقات گسترده انجام میدم که این متاهله یامجرد

که اااااگه متاهل باشه حواسم باشه دیگه نزدیکش نشم!

۲ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
زری ...
۱۸ بهمن ۱۱:۰۰

یا خود خدااا 0___0

 

پاسخ :

😂😂😂
سحر
۱۸ بهمن ۱۷:۰۵

اقااااا😑😑😑 چقد ترسناکه محل کارتون😬😬 بازرسی بدنی اخه🤦🏻‍♀️

فقط مونده مثل مدرسه به اندازه ناخن و زیرابرو برداشتن گیر بدن که😬

ماشینم گشتن؟ چجوری پیدا نکردن پس؟

پاسخ :

به ناخنم گیر میدن😂😂😂
من ۵ ساله اونجام ناخنام کوتاه کوتاهه
بلند باشه گیر میدن!لاکم ممنوعه!
اره همیشه ماشینارو میگردن در جلو و عقب رو باز میکنن و 
همینجوری چشمی یه نگاه میکنن
صندوقم چک میکنن ولی اونروز تو داشبورت و کنسول وسط و زیر صندلیارم
نگاه کردن!
گوشیو گذاشته بود زیر کف پایی عقب 
لوازم ارایشم تو در جلو گذاشته بود 
خداروشکر ندیدن!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان