ولنتاین

ولنتاین همیشه برای من یه روز ناراحت کننده بود

همیییشه ولنتاین تنها بودم 

یعنی من هییییچ وقت یه ولنتاین عاشقانه نداشتم

نامزدم که بودم بازم ولنتاین نداشتم

همش تو جنگ و دعوا بودیم.....

همیشه نزدیک ولنتاین که میشه و مغازه پر از قلبو شکلات

و عروسکای قرمز میشه من قلب مچاله میشه!

منظورم  از تنهایی هم این نیس که ناراحتم از اینکه کسی تو زندگیم نیس

ناراحتم از اینکه یه رابطه ی عاشقانه ندارم

ازاون رابطه ها که دونفر قلبشون فقط واسه هم میزنه☹

 

 

 

 

 

۱ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
سینا
۱۸ بهمن ۰۰:۱۸

سلام

خیلی وقتها تنها موندن بهتر از اینکه کسی رو توی زندگیت راه بدی که هیچ مهر و عاطفه ای نداره

البته الان انسانها مهر و عاطفه هاشون زیاد شده ولی به خاطر شبکه های اجتماعی کمتر طرف یادشون می مونه باید به دوستان و عزیزانشون نزدیک بشن و محبت کنند

دوست داشتن اینطوری بیشتر بین دختر پسرهای جوون تر دیده می شه، من خودم توی پارک ها از این نوعش زیاد می بینم

راستی دوستم بیمارستان کار می کنه

جدیدا یه بازی می کنه که ماهیانه تا شش میلیون ازش درامد داره

میگه هر روز 2 ساعت براش زمان میذارم

پول هم گرفته و با پولش واسه زنش گوشی خریده

اینطوری منت کسی رو نمی کشی

اومدی خونه می تونی بازی کنی

با لپ تاپ هم می شه

فکر کنم تو هم لپ تاپ داری

خواستی بگو یادت بدم

الان همه مردم ریختن اینترنتی پول دربیارن

پس لازم نیست غصه بیرون کار کردن رو بخوری

 

 

پاسخ :

چه جالب
اگه میشه بیشتر توضیح بده
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان