بحران شبانه

ساعت ۴ و بیست دقیقه س

خوابم نمیره 

به شدت سردرد و حالت تهوع دارم

همش دارم به کارای احمقانه فک میکنم...

چند بار اومدم به اکسم پیام بدم دلم برات تنگ شده 

بعد گفتم نههههههه این غلط و نکن

دوباره دستم رفت پیام بدم

باز مغزم گفت نکن فردا بشینی گریه کنی جوابمو نداد 

اونوقت من بهت میخندم

قلبم گفت نهههه جواب میده

مغزم گفت ارررره حتما جواب میده دختره ی احمق 

حق نداری اینکارو بکنی ☹

فعلا مغزم پیروز شده

حالا ببینیم تا روشن شدن هوا و خروج از بحران دلتنگی شبانه

چه اتفاقی میوفته

خدا خودش کمک کنه خوابم ببره من حوصله ی افسردگی بعداز 

کارای احمقانه رو ندارم....

۱ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
سینا
۰۹ بهمن ۱۴:۱۱

سلام

خیلی از ناراحتی هایی که برای ما پیش میاد باعث و بانیش خودمون هستیم

بعضی ها تجربه می گیرن و بعضی ها هم هی تکرار می کنن!

تکرار کردن بعضی کارها باعث میشه باز ناراحتی و غمی سراغمون بیاد!

مثل همین کاری که گفتی، اگه فکر می کنی بعدها باز بخاطرش ناراحت میشی اینکارو نکن!

ولی اگه فکر می کنی انجام دادنش باعث خوشحالیت میشه و غصه انجام دادنش رو نمیخوری کوتاهی نکن

پاسخ :

انجام دادنش باعث ناراحتیم میشه
مطمعنم...
انجامش ندادم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان