تصمیمات جدید

این چند روز خیلی از دست خودم عصبانی بودم

اونقدر عصبانی بودم که باخودم حرف میزدم و میگفتم اشتباهیی

اسم من شادی شده باید اسم منو میذاشتن خر یا گوزن ....

اونقدر عصبانی بودم که مدام به خودم غر میزدم که حقته 

تو احمقی تو باید این بلاها سرت بیاد.....

هنوزم عصبانیم ولی خب به اندازه کافی خودمو سرزنش کردم

دیگه بسمه...بقیه اذیتم میکنن دیگه خودم خودمو اذیت نکنم

راجع به جراحی فکم نوشته بودم

نصفه کاره ولش کردم تا مامان عمل کنه بعد من برم برای جراحی

الان دوباره دارم کاراشو میکنم امروز رفتم دوتا عکسی که باید میگرفتمو

گرفتم

واسه ماه اینده میرم برای جراحی فک

دوران نقاهت فکم تموم شه بینیمم عمل میکنم بعد میرم سرکار...

عمل بینی سرکار من ممنوعه بعد از مرخصی برگردم سرکار

سرماه اخراجم میکنن 

ولی خب تصمیمو گرفتم انجامش میدم بعدم میرم دنبال کار دیگه

دیگه انگیزه ای برای موندن تو اون مرکز ندارم

دوره کمک پرستاریم که تموم شد درخواست دادم برای ارتقای شغل

موافقت نکردن...

حس میکنم زحمت کشیدنام بی فایده بوده...

باید برم 

باید یه تغییر تو زندگیم بدم...

 

۰ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان