چرک کف دست!!!!!!!!

سلووووم

اقا شلمچه رفتن قطعی شد!

اینقدر زنگ زدم به دوستام تو بسیج که با پارتی بازی قبول کردن که عضو نشم ولی

ببرنم!

70 تومن 5 روزه!21 اسفندم میرم!!!!

چهارشنبه سوری نیستم!!!!!

البته بابامم خیلی خانواده ی درست و حسابیی داره!واسه همین به خاطر عزادار بودن اونا

به ما گفته بود امسال نباید اتیش روشن کنیم!

خداروشکر که نیستم!

اصن ای کاش یه اتفاقی بیوفته واسم اونجا دیگه برنگردم راحت شم ازاینهمه فکر و خیال!

والا بوووخدا!!!1

فرداهم روهم میخوام فقط بخوابم!

راستی یه کار جدیدم واسه خونه پیداکردیم دوخت عروسک ازاین شاسخین گنده ها!

میخواییم کاربیاریم بدوزیم پولش کمه ولی خب کارشم کمه واسه ماها اسونم هست

دستم راه بیوفته میتونم در روز10 تا 15 تا بدوزم!

من از روزی که جداشدم اجازه ندادم خانواده م بهم پول توجیبی بدن 

ازشون چیزی نمیخواستم هرچی خریدن خودشون واسم خریدن که بازم من اگه باهاشون

بودم و خواستن بخرن نذاشتم ,

شده چیزی شدیدا لازم داشتم ولی بهشون نگفتم و منتظر موندم تا اخر ماه تا حقوقمو

بگیرم,خودشونم اینو میدونن گاهی بهشون برم خورده

ولی خب منم دیگه اون دختربچه که بهم پول توجیبی بدن نیستم اون دختربچه که تو

13 سالگی واسه ترسوندش دو روز نذاشتن بره مدرسه و به زور چادریش کردن نیستم...

من900تومنی که میخواستم  لب تاپ بخرمو قرض دادم مامان

1میلیون و 300تومنی که ازپولی که بهنام واسه خونه دادم مال من بود 2600 هم واسه

مامان بود اون1300هم به مامان قرض دادم  ,خب احتیاجم ندارم بهش فعلا

ولی دعوای اونروز یه دعوای ساده بود که مامان ربطش داد به این پول...

گفت تو به خاطراین پوله داری فلان حرف و میزنی!نترس پولتو پس میدم...

خیلی ناراحتم....

خیییلی..

واسه همین این دعوارو اینقدر بزرگ کردم که تا دوروز سردرد داشتم....

الان انگارهمه چی عادیه باهم حرفم میزنیم ولی حرفای اونروز از ذهنم پاک نمیشه.

دوروزه دارم به یه موضوعی فکر میکنم...

اینجاباهاتون درمیون میذارم که تو تصمیم گیری بهم کمک کنید

واسه جشن نامزدی من خانواده م دوسال پیش 4میلیون خرج کردن مارسم داریم جشن

نامزدی رو خانواده دختر میگیرن

الان این شده پتک رو سرمن....

مستقیم چیزی نمیگن ولی توحرفاشون اسم این پولایی که خرج شده رو شنیدم....

 2200که دستش دارمو میخواستم  بگیرم و روشم پول بذارم

بینیمو عمل کنم ,

دارم به این فکرمیکنم که بینیمو عمل نکنم و پولی که دارمو باقیشم بذارم روش و پول جشنی

که واسم گرفتنو بدم...

90 درصدم تصمیمم همینه ولی خب بازم دارم روش فکر میکنم...

واسه دانشگاهمم خوب اگه این کار عروسک دوزی رو ادامه بدم میتونم شهریه رو خودم بدم

پرسیدم از دونفر که رشته شون حسابداریه گفتن تقریبا ترمی 800 درمیاد

اگه کارم نداشته باشم دانشگاه نمیرم....

الانم مدیرمهد که از بی انصافیش هرچی بگم کم گفتم هنوز حقوقمو نداده

گفته پونزدهم با حقوق اسفندت بهت میدم,شهریه خیاطی روهم همه دادن جز دونفر

که اون پولم خرج شده...

اون دونفرم که یکیشون گفته شنبه میارم  اون یکی هم که ارزوئه!

پول شهریه ش زیاد نیست ولی خب ارزو شرایط منو خوب میدونه ,میدونه که که دیگه

من همه زندگیمو با این پولایی که خودم درمیارم برنامه ریزی کردم و اگه بمیرمم از خانواده م

پول نمیگیرم ولی خب داره تواین مورد از اینکه من چیزی بهش نمیگم سو استفاده

میکنه,ناراحتم که این حرفارو دارم درمورد دوستم میگم ولی خب من واقعا تحت فشارم

و بیشترازهمه دوستم درک نمکنه...

امیدوارم مدیر بدجنس حقوقمو تواین چندروز بده که برم پول شلمچه رو بدم که الان یه قرونم

ندارم.

 

۷ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
**مهتاب **
۰۷ اسفند ۰۹:۵۴
عزیزم حسابداری ازاد میخای بری؟چرا پیام نور نمیری؟

پاسخ :

راجع بهش اطلاعات ندارم والا
ra nafas
۰۷ اسفند ۱۲:۱۱
 واقعا اگه بینی ت ایرادی نداره عمل نکن به خدا اصلا به بعدشو دردسر هاش نمی ارزه عزیزم من خواهرم هیچ مشکلی نداشت رفت عمل کرد بعدش انقدر دردسر  داره مراقبتش که پشیمون شدش

پاسخ :

سلووم عزیزم
بینیم بدون ایرادم نیست!اگه این قضیه پول جشن اعصابمو بهم نمیریخت دوست داشتم حتما عمل
کنم, دیشب که به مامان گفتم میخوام پول جشنی که گرفتیدو بدم گفت خوبه دیگه فقط همین مونده,خیلیم
ناراحت شد,ولی خب منم الان خیلی ناراحتم....
امیرحسین
۰۷ اسفند ۱۲:۵۶

سلام

شلمچه رفتن ک پول نمیخوادددددددددددددد

نهایت نهایتش 100 یا 150 کافیه

هیچی نیست اونجااااااااااااااااااااااا

فکر نکید ک حتما 1تومن بزاری جیبتون بریرد

ما رفتیم با دوستامون دوم دبیرستان یعنی هرچی بگید خوردنی و تنقلات خریدم حتی از این اب نبات کیلویی هاااا

هرچی فکر کنیدوووووووو نفری دو سال پیش 70 80 اونم همش خوراکی بوددددددددد

ما ب جز شلمچه اهواز اینام رفتیم داخل شهر

 

خیالتون راحتتتتت

پاسخ :

نههه!من منظورم فقط پول شلمچه نبود,کلی گفتم
سونیا تازه اومده و کلی سوغاتی که همشونم با خرما درست میشه خریده,واسه همین من برم
دیگه اون چیزایی که سونیا خریده رو نمیخرم,اصن گفتم نمیخوام هیچی بخرم,من واسه دور شدن از
خونه و تمدد اعصابم میخوام یه کم دور شم ازهمه.
پول با خودم میبرم حقوقمو بگیرم همه چی درست میشه ولی من حوصله خرید کردن ندارم,میخوام فقط
برم یه جا که صدای هیچ اشنایی رو نشنوم.....
طاها میرویسی
۰۷ اسفند ۱۴:۵۰
عزا دار؟؟

پاسخ :

اره

پسرعمه رواذر ماه اعدام کردن کامل تو یه پست راجع بهش توضیح دادم

امیرحسین
۰۷ اسفند ۱۵:۳۹

ایشالله ک خوش بگذره التماس دعا.................

جای خیلی قشنگیه بخصوص اون سنگرهایی ک درست کردن

وسط بیابون با فاصله های زیاددددد

 

منم ی ساعتی رفتم موندم اونجا

سنگر حجابشممممممممم مخصوص خانماستتتت

پاسخ :

ممنون!

خودمم خیلی راجع به فضای روحانی اونجا شنیدم

معصوم
۰۸ اسفند ۱۲:۵۲

1. بابت پول جشن متاسفانه موافقم... باید بهشون بدی، نهایتا خودشون نخواستن ... پس میدن و بعد از اون تو زبونت درازه که دادم ولی خودتون نگرفتید

2.  واسه سفر خوب کردی... هم دلت سبک میشه هم یکم دوری خوبه

3. کاش نزدیکم بودی خودم ازت خیاطیو یاد میگرفتم شهره اش هم به موقع بهت میدادم

4. اگه شاسخینش خوشگل بود یدونه برای من قیمت بگیر ببین چند میدن

5. عمل بینیتم پولش جور میشه انشاله...

6. دانشگاه خیلی خوبه، اصلا با این اوضاع تو قرار گرفتن تو جمع دخترای همسن و سالت عالیه

پاسخ :

سلووووم!

1.راجع به پول جشن با مامان صحبت کردم خیلی ناراحت شد و گفت دفعه ی اخرت باشه همچین حرفی میزنی.

2.سفرم که اره واقعا احتیاج دارم یه کم دور شم از خونه

3.الهی عزیزم!!!!خیاطی خیلی خوبه اگه یه زمان وقتشو داشتی حتما برو یاد بگیر

4.شاسخیناش خوشگله خیلی بزرگم هست اتفاقا خودمم میخوام ببینم اگه قیمتش خوب باشه یکی بگیرم,

منتظرم یه چند روز بگذره بیشتر اشناشم باهاشون اونوقت میپرسم تخفیفم میگیرم!

5.دوست دارم عمل کنم ولی اگه فعلا نتونمم غصه نمیخورم

6.دانشگاه رو هم حتما حتما پی گیر میشم واقعا باید اینکارو انجام بدم با توخونه نشستن هیچی درست نمیشه!

7.مرسی از تو که اینقدر خوبی!

ستاره عبدالمیری
۰۶ آذر ۲۳:۵۵
وای از این دوستان نگو که دل من خونه زرف مانتو رو سه ماه تحویل گرفته وشایدبیشتر از مرداد ماه هنوز 50000 تومانش رو نداده

پاسخ :

اووووف میبینی دوستا ادمو بیشتر اذیت میکنن

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان