استیج

سلووم

وااااای چقدر استیج امروز پراز هیجان بود

اصن خیییییلی ناراحت بودم سهراب جزو اون سه نفر بود , من طرفدار سهرابم

صداش خییلی خوبه ولی داره پاسوز اختلافات بین داورا میشه

شهرام اذر با اون همه سابقه داره تو این برنامه غرورش میشکنه ,

قبول دارم اخلاقش تنده ولی همه حرفاش حقیقته

ولی خب بقیه داورا مخصوصا رضا روحانی داره تمام سعیشو میکنه اونو زیر سوال ببره

البته این نظر شخصیه منه.

خلاصه که امروز وقت اعلام نتایج از استرس دستام یخ کرده بود,خداکنه سهراب

به فینال برسه!

امروز کلا استراحت کردم یاتو نت بودم یا خوابیدم ولی الان که دارم فکر میکنم فردا شنبه س

اصن حالم گرفته میشه!

واقعا شنبه خره!

 


 

۵ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
آوا Sh
۰۱ اسفند ۰۸:۰۷
سلام شادی جان.
خوبی عزیزم؟
منم از طرفدارای سهرابم.صدای خوبی داره.از همون اولم ازش خوشم اومد..
و این که بین داورا کلا از رضا روحانی خوشم نمیاد...
شهرم آذر هم درسته که تلخه اما اندازه ی روحانی چندش نیست و اتفاقا قشنگ و به جا نقد میکنه.
حامد نیک پی هم که کلا عشقه..عشق..
فکر نمیکنم سهراب به فینال برسه...هم به خاطر غرور بیش از حدی که داره و هم به خاطر تحریرایی که میده و آهنگو خراب میکنه...اما خوب در کل صداش خوبه..کاش یکمی بیشتر باهاش کار میکردن و راه و چاه و نشونش میدادن تا بتونه صدای واقعیشو نشون بده و به فینال برسه.
روزت خوش عزیزم.

پاسخ :

سلوووم عزیزم!

خداکنه این اختلاف بین داورا تموم شه اینجوری دارن به بچه ها ضربه مبزنن

از رضا روحانی بدم نمیاد ولی به نظرم رفتارش بده بلاخره شهرام اذر پیشکسوته و باید بهش احترام

بذارن ولی روحانی داره با حرفای تیکه دارش شهرام اذر و زیر سوال میبره!

سهراب خیلی صدای خوووبی داره! خیییییییلی!

ولی میدونی من اهنگایی که با تحریر میخونه رو بیشتراز این دوتا اهنگی که بدون تحریر خوند دوست دارم,

مخصوصا فریاد زیر اب!

ولی اگه حذف شه خیییییلی ناراحت میشم,خییییلی.

به نظرمنم به خاطر غرورش مردم بهش رای نمیدن ولی من باز واسش دعا میکنم!

His Love
۰۱ اسفند ۱۲:۳۳
استرسِ اونا رُ شما داری!!؟؟ :دی
البته من که نمیشناسمـشون :دی

در موردِ پستِ قبلی َمـ خوبه که به استقبالِ عید برید ^-^
عـــیده و شوق و ذوقِ اومدنش

پاسخ :

استرس که چی بگم,داشتم میمردم!!!!!

یه بار نگاه کن شاید خوشت اومد!!1

اره دیگه میخوام طلسمو بشکنمو اینبار باروی خوش منتظر عید باشم!

ناهید بانو
۰۱ اسفند ۱۴:۲۵
چقد دوس داشتم ببینمش ولی دیر رسیدم و تی وی رو روشن کردم آخراش بود :((((((((((

پاسخ :

پرازهیجان بووود من واقعا داشتم سکته میکردم!

امیرحسین
۰۱ اسفند ۲۲:۰۴

وای این برنامه ملتو از زندگی انداختهههههه

 

شبکه ی فرا ملی دارید شمام خخخخ

پاسخ :

ما کلاتلوزیون ایران نگاه نمیکنیم  مثلا سریال کیمیا یا ستایش که خیلی هم طرفدار داشت و ما اصلا

یه قسمتشم ندیدیم از سریالای ترکی هم خیلی خوشم نمیاد ولی کلا ماهواره رو به تلوزیون ترجیح میدم

وب گردی روهم به جفتشون!!

استیجم بیشتر به خاطر شهرام اذر میبینم از شخصیت تلخش واقعا خوشم میاد.

دیانا
۰۶ اسفند ۲۰:۴۶
ولی من کاملا مخالفم سهراب فقط صدای خوبی داره تازه اونم معمولیه اصلا حرفه ای و با کیفیت نیست شهرام آذرم درسته که خیلی با سابقه و فهمیدس ولی دیگه داره زیاده روی میکنه
اصلا حق حسین نبود که حذف شه

پاسخ :

سلام عزیزم,
هرکسی یه سلیقه ای داره!من خیییلی سهراب و دوست دارم!حسینم دوست دارم ولی خب سهراب و بیشتر!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان