دل ویرونه شده ی من

سلوووووم دوست جووونیااام!!

امروز بلاخره ویندوز کامپیوترمون درست شد!!!!!!

پاییز فصل مورد علاقه ی منم شروع شد ولی  پاییز امسالم با هرسال فرق داره....

امسال دیگه اون دختر شاد و مغرور نیستم,

نگاهم به زندگی عوض شده, دیگه دنیارو رنگی نمیبینم,

الان همه ی دنیا واسه من خاکستریه...

با این حال همه احساسمو پشت یه لبخند گنده پنهان میکنم!!!!

مدیرمهد کلید مهدو داده به من,قراره من هروز یه ربع زودتر برم و در مهد و بازکنم,'

ساعت 8 ونیم درو باز کردم و بچه ها دونه دونه اومدن

همه به جز دونفر تحت کنترلمن

یکیشون اسمش محمد عرفانه خیییییلی شیطون و لجبازو حرف گوش نکنه!

خیلی امروز اذیتم کرد!!

یکی دیگشونم کمیل!

از اون بچه هاییه که تا اخم کرده واسش همه چیز فراهم شده!

اگه هم حرفی بزنه و بهش توجه نشه قهر میکنه و با اخم میشینه!!!

نگاهش شبیه عموشه....

این بچه با نگاه یخیش روحمو ازار میده ..

انگار خدا قسم خورده  هیچکدوم از پسرای این خانواده به من حس خوبی نداشته باشن!

الان فک نکنید من هنوزم عاشق مرتضی  هستم,نه من  اونموقع

فقط13 سالم بود بچه بودم!

ولی تمام دوران راهنمایی و دبیرستانم با فکر کردن به اون گذشت...

دیگه بعدازاون هیچوقته هیچوق نتونستم کسی رو مثلش دوست داشته باشم!

اینکه اون هیچوقت دوستم نداشت شد یه داغ رو دل من که حالا برادر زاده ش

اومده تااین داغ و تازه کنه......

۱ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
صدف ..
۰۹ مهر ۲۰:۵۳
من عاشقه این بچه های بدقلقم..
باید قلقشون دستت بیاد..
بعدش باهات خیلی خوب میشن..وقتیم خوب بشن به این راحتیا کنده نمیشن!!
 به نظرم بزرگونه باهاشون حرف بزن..مثلا بگو تو دیگه مرد شدی و میخوام بهم توی اداره ی کلاس کمک کنید و میخوام روتون حساب کنم ووو
اینجور بچه ها عاشقه دیده شدن و مهم پنداشته شدن هستن..
نیاز روحیشونو براورده کن ولی از راه درستش که لوس نشن

پاسخ :

      کمیل از روز اول باهام بهتر شده

منم دارم راجع به  نکات تربیتی بچه ها چند تا کتاب میخونم تا بتونم

بهتر بابچه ها کنار بیام!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان