نیش...

سلوم

پرازدردم پراز گلایه ازخدا...

خیلیا از طلاقم خوشحالن خیلیا به گریه م میخندن

عمه کوچیکم اسمش رویاس دوتا پسر داره یکیشون متاهله و24سالشه

اون یکی هم 21ساله س ومعتاد شده

عمه م وقتی بچه هاش 5ساله و3ساله بودن طلاق گرفت اونموقع تو اوج جوونی بود و

اومد واسه خودش یه خونه مستقل گرفت و رفت سرکار توهمین

سالا گندش دراومد که صیغه ی صاحب کارخونه هم شده بوده ولی چون اینا همشون

ادعای پیغمبری دارن هیچ وقت کارای کثیفشونو گردن نمیگیرن 

هزینه ی بچه هاشو کمیته ی امداد میداد ,نمیگم نداری و بی پولی بده

من میگم ادم نباید یادش بره چی بوده

این عمه رویا خیلی فتنه س

چندوقتی بود تولاین پستای کنایه دار میذاشت که وقتی میخوندی

کاملا مشخص بود حرفش بامنه و داره جواب حرفایی که بهشون زدم و میده

منم هر پستی که میذاشت در جوابش تولاین خودم یه پست  میذاشتم!

اینم بگم که ازتعریفام نمیدونم متوجه شدید یا نه

اینکه عمه های من خیلی ادمای بی حیا و بی ابرویی هستن وکسی تا الان جرات نکرده

رودر ور کثافت کاریاشونو به روشون بیاره!واقعا هیییییچ کس!

ولی خب من برادرزاده ی همونام ازشون نمیترسم به هیچ وجه,

تنها کسی هم هستم که ازهییییییییچ کس تو فامیل نمیترسم و بلدم جوابشونو بدم

منتهی تاالان احترام میذاشتم!

دیروز یه پست گذاشت منم یه پست بدتر گذاشتم مثل اینکه خییلی براش سنگین

بوده چون همون لحظه پست گذاشت سیب زمینی هم اومده قاطی میوه ها و نظر میده!

منم رفتم زیر پستش کامنت گذاشتم سیب زمینی عمه های عزیزشو الگو قرار داده!

این بزرگترین جواب میشد واسش چون اصلا فکرشم نمیکرد من اینو کامنت بذارم!

زیرش پسرش اومد کامنت گذاشت و دونه دونه جوابشونو دادم

بعد دیدم همون دخترعمه م که گفتم سر کثافت کاریش داداششو اعدام کردن

اومد کامنت گذاشت

اینو ول کنید مهندس نون خشکی فرار کرده این دیوونه شده

فقط یه اه کشیدم  خدا خودش جواب اهمو بگیره

اینکه اینا به بهنام میگن نون خشکی به خاطر اینه که پدر بزرگ بهنام که الان فوت کرده

 وقتی زمینای کشاورزیشو

تو روستاشون فروخت و ارث بچه هاشو داد خودش شد نون خشکی...

اینا سر این خیلی منو تحقیرکردن....

بلافاصله بلاکم کردن ونتونستم جوابشونو بدم ولی اگه جواب نمیدادم بغض

خفه م میکرد رفتی تو تلگرام عمه م و یه پیام درست وحسابی نوشتم و فرستادموبلاکش

کردم ,میدیدم که همش داره مینویسه ولی خب بلاک بود پیامش نرسید دیگه...

پیامی که فرستادم و حرفایی که بهشون زدم و تا حالا هیییییچ کس جرات نداشت

بروشون بیاره ولی فرستادم تا بفهمن اینکه احترام میذاشتم معنیش

این نبود که بلد نیستم جواب بدم...

اسکرین شات از پیامه گرفتم میذارم فقط ببخشید یکم لحنش بده و

تقریبا بی ادبانه س!جاهای بی ادبیشو خط میزنم نخونید.

بعدش با بابامم یه دعوای حسابی  کردم و بهم گفت حق باتوعه ولی بلاخره حرفایی

زد که ازش خیلی دلم شکست فقط اینو بگم که بابام میدونه من اخلاقم مثل

خودشه و کینه به دل بگیرم دیگه هیچ جوره از یادم نمیره رفت بالا تو اتاقش

منم با گریه رفتم حموم و موهامو سشوار زدم خییلی اعصابم خورد بود و اینجور

وقتا با کسی حرف نمیزنم و نشسته بودم داشتم لاک میزدم که بابام اومد پایین

بلند شدم و وسایلمو برداشتم برم تو اتاقم  که اومد بغلم کردو

گفت تو واسه من از همه دنیا عزیز تری من شرمنده م به خاطر خانواده ام

ولی حرفایی که زده بود بدجور دلمو شکست نمیتونم فراموش کنم ,

هیچی نگفتم و از بغلش اومدم بیرون و رفتم تو اتاقم ....

نمیتونم ببخشمش....

دلگیرم ازخدا که منو تو وضعیتی قرار داده که دخترعمه م که اسمش از هرزگی

تو دهن مردمه هم بهم کنایه بزنه....

 

 

 

 

۹ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
معصوم
۲۰ دی ۰۷:۴۱
شادی جان عزیز دلم خوبی؟ میدونم چی میگی... همیشه یه سری آدما هستن که دنبال درد کشیدن دیگرونن و از اون لذت میبرن. ولی من با خودت حرف زدم گرچه این حرفو زیاد زدم ، ولی این دفعه با یه جمله دیگه منظورمو میگم... گاهی باید مثل کبک سرتو بکنی زیر برف... ولشون کن... نمیتونی دهن خیلیا رو ببندی... به خودت نگاه کن ! تو هم شان اونایی که دهن به دهنشون میذاری؟ بقولی جواب ابلهان خاموشیست... همون اول باید بلاکشون میکردی

پاسخ :

حق  باتو من باید همون اول بلاکش میکردم 
ra nafas
۲۰ دی ۱۱:۰۷
عزیزم  وقتتو برای کسایی نذار که بدبختن.و کمبود دارن این ادما ارزش ندار.  تنها کاری که میکنی اینه که قوی باشی و خوشبخت  دهن اونا خود به خود بست همیشه اینا مرگ دارن دهنشونو نمیشه بست

پاسخ :

عمه های من بعداز نامزدیم منو خیلی خوردکردن خیلی بهم توهین کردن خیلی پشتم حرف زدن و مسخره م
کردن,خیلی سکوت کردم و جواب ندادم ولی دیگه نمیتونم توهیناشونو تحمل کنم 
طاها میرویسی
۲۰ دی ۱۲:۱۶
اولاً اون عمه تو بوده که از تو بزرگتره!(باید به بزرگتر احترام گذاشت)
به نظر منم عمه ها شخصیت های خیلی خوبین!

پاسخ :

دقیقا درسته باید به بزرگتر احترام گذاشت ولی نه به کسی که چون ازت بزرگتره  هر حرفی بزنه و مطمعن باشه جوابشو نمیدی.
با اینکه عمه ها ادمای خوبی هستن هم موافقم,ولی نه عمه های من
بانو
۲۰ دی ۱۳:۵۰
نتونستم ساکت بمونم
چه قدر عوضیه که گفته فرار کرده دیوونه شده 
شادی بلاک کردی جواب هم دادی الان اونا سوختن تو دیگه حرص نخور
منم حرف دختر عمه تو خوندم اه کشیدم 
مطمئن بااااش ناراحت کردن دیگران بی جواب نمی موونه ای خداا چه زبووون نیش داااری داااره 
اروم بااش عزیزززم
فقط تصمیم های درست بگیر تا سرتو بالا بگیری
بهنام الکی اس ام اس و زنگ و بهونه می کنه که بههت زنگ بزنه صداتو بشنوه یا ازت خبر بگیره

پاسخ :

سلام عزیزم,
قضیه دخترعمه مو کاملا توضیح داده بودم تو چندتا پست قبلتر اگه خونده باشی میفهمی که چه جور ادمیه!
واقعا تاسف باره داشتن همچین فامیلی.
بهنامم اره واسه همین زنگ میزنه تابلو اصن!
ghazaleh ...
۲۰ دی ۱۴:۰۴
عجبــــــــ خدا خودش حالشونو میگیره بمون تماشا کن بابام جان 
از پدرتم دلگیر نشو غصش میگیره 
سعی کن حرفای باباتو فراموش کنی پدره یه موقع یه چی میگه درسته دلت شکسته اما ارزش بابا بیشترازاین چیزاست 
لعنت بهشون که اعصابتو بهم میریزن بمیرنننننن الهیییییییی 
مراقب باااااااش و قوی بمون :-*****

پاسخ :

دیگه حال روزشون ازاین بدتر میخوادبشه؟
هرکی از دور بهشون نگاه میکنه تاسف میخوره ولی خودشون نمیفهمن !
با بابا هم اشتی میکنم ولی نه فعلا !!!
دیانا
۲۰ دی ۱۹:۴۲
چی بگم والا نمیدونم چه داستانیه ولی اکثر عمه ها بدجنسن تو نباید دهن به دهنشون میذاشتی باید همون اول کار بلاکشون میکردی میرفت
ایشالا همه چی خوب میشه خدا واستاده داره نگاشون میکنه که یه روزی بد حالشونو بگیره

پاسخ :

این که همه ی عمه ها بدجنسن درست نیست این عمه های من از بدبختی دیگران خوشحال میشن انگار غصه های دیگران واسشون لذت بخشه!

ولی میدونی اگه جوابشونو نمیدادم ازبغض خفه میشدم وقتی به خودشون اجازه میدن با متلکهاشون منو ازار

بدن باید تحمل شنیدن جوابم داشته باشن دیگه

خدا خودش میدونه که اونا چه جور ادمایی هستن و چه کارایی کردن و به گریه چه کسایی خندیدن

هیولا
۲۳ دی ۱۰:۵۹
بهتر بود به جای دهن به دهن شدن یه :) زیر پستش میزاشتی، از صدتا فحش بدتر بود

پاسخ :

اینا اصلا این چیزارو نمیفهمن ,اگه جواب نمیدادم میگفتن ترسید ونتونست جواب بده
دیانا
۲۴ دی ۱۱:۱۴
سلام شادی من رفتم بلاگ اسکای اگه دوسداشتی بهم سر بزن

پاسخ :

عزیزم بلاخره از بلاگفا رفتی!کار خوبی کردی,حتما بهت سر میزنم
neda $$
۳۰ بهمن ۲۰:۱۹
مرسی عزیزم

پاسخ :

فدات
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان