عمه های عزیزم!!!!

سلووووم

اقا جاتون خاااالیا!بدجورم خالی!!!!

دیشب کلی دلم خنک شد!!علتشو نمیگم ولی درکل دلم بدجور خنکه الان!!!!1خخخخ!

دیروزم که مهد تعطیل بود کلا روحم شاد شد!!!!

امروز چهلمه پسرعممه ماکه نرفتیم بابا رفته اونم رفته  جواب حرفای که زدن و بده!

پشت من خیلی حرف زدن,من نمیگذرم خداهم نگذره از هیچکدومشون....

حتی عزیزم,اون که تو اون دنیا باید جواب من یکی رو بده...

خدا ازشون نگذره...

این که توضیح نمیدم چیا شده و چیا گفتن و تو چه چیزایی منو قاطی کردن واسه اینه

که خجالت میکشم کسی بفهمه همچین عمه هاو عموهایی دارم.

چندروزه توفکر اینم کلاس گیتار برم ولی جایی رو پیدا نمیکنم که نزدیکم باشه و مختلط

نباشه,ندسال پیش واسه تولدم شایان یه گیتار خرید ولی هیچوقت وقت نکردم

کلاسشو برم,حالا معلوم نیست شاید تو این چند وقت رفتم!

راستی یادتونه درمورد نقشه های شیطانی بهتون یه چیزایی گفته بودم,

خودشون گیر دادن بیا نقشه هاتو رو ما پیاده کن!هی من میگم

ولم کنین بابا من دخترخوبیم!اونا هی  میان التماس میکنن که تو روخدا بیا حال مارو بگییر!!!!

 

۵ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
آقای خاص
۱۰ دی ۱۴:۵۹
تمام فکرای شیطانی که از کودکی تا الان به ذهنت میرسه سرشون پیاده کن... من اجازه شو صادر کردم... :))
بیخیاله فامیل... فامیل یعنی دردسر... سالی به 12 ماه نمیخوام ببینمشون...

پاسخ :

ببین خودت اجازه دادیا!!!!!!!

اووووف از دست فامیل بد!!!!

بانو
۱۰ دی ۱۵:۵۰
فامیل منم اینجوریه همه جا همینه 
نه پیاده نکن با فکر اسوده به پیشرفتت فکر کن 
رفتم اون وبلاگه که بهت حرف زد کلی بارش کردم 
حالا هنوز ثبت نکرده عجب ادمه بی شخصیتیه 
خالی شدم منم
نمیگی من فوضولیم میگیره ؟؟؟ 
موسیقی هم عااااالیه 

پاسخ :

من موندم ابن فامیل چرا اینجورین ادم باید از پیشرفت بقیه خوشحال بشه

اما فامیلای ما اگه یکی یه مشکلی واسش پیش بیاد خوش حال میشن!!!!

ولش کن عزیزم اعصاب خودتو خوردنکن من واسه اون جمله ی اخری که بهم زد سپردمش به خدا!!!

خداکنه کلاس گیتار پیدا کنم چون تو محل ما که خییلی کمه

دیانا
۱۰ دی ۱۶:۲۷
آخی چه عمه هایی داریا اگه عمه های من عمه های تو بودن الان به جایی اینا کلیم قربون صدقشون میرفتی
نقشه هاتم از سرت دور کن انتقام اصلا خوب نیست

پاسخ :

خوش به حالت به خدا

عمه های من انگار ما دشمنشونیم اینقدر از بهم خوردن نامزدی من خوش حالن که نگوو!!

 

ghazaleh ...
۱۰ دی ۲۳:۲۲
آقا بروووووو همه نقشه هارو پیاده کن خودشون بگن آفرین ^_^یوهاهاهاهاهاها :-D

خدا ازشون نگذره گور پدر فامیل بد والله بخدا 
اصلا به بقیه چه که درباره یکی حرف بزنن 

پاسخ :

اره دیگه کاری کنم خودشون کپ کنن!!!!

اره واقعا خدا ازشون نگذره....

من نمیگذرم...

معصوم
۱۲ دی ۰۷:۲۷
واقعا بعضی روزا باید گفت گور بابای بعضیاااااااااااااااااااااااا

پاسخ :

اره!!!!گورباباشووون!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان