نفرین....

سلوووم

الان از یه جلسه مشاوره لوازم بهداشتی اومدم ,همسایه مون تو یه شرکت

بازاریاب شده و امروز گفت خونمون یه جلسه مشاوره راجع به لوازم بهداشتی برگزارکردم

و قراره از شرکتشون چندتا مشاور بفرستن حتما بیایید

بازم مامان منو به زور برد!!!!(ایکون گریه)

رفتیم بعداز کلی صحبت قیمتارو گفته ,حالا قیمتا ش اینقدر خنده دار بود

قیمت یه بسته دستمال کاغذی پنبه ریز 67000تومن!!!

دیگه قیمت دستمال ببینید بقیه رو حدس بزنید!

مشاوره هاشم دوتا دختر بودن دوتا پسر

حالا گیر دادن میخواییم مشاوره خصوصی بدیم بهتون!!!!

حالا هی بگو اقا مشاوره نمیخوام ,مگه گوش میدن!خلاصه به زور مشاوره خصوصی هم بهمون دادن!

دیگه هیییییچوقت حرف مامانموگوش نمیدم و هیچ جا باهاش نمیرم!

دیروزم بلاخره رفتم عکس انداختمو رفتم ثبت احوال واسه عوض کردن شناسنامه,

تا45 روز دیگه اسم نحسشم از شناسنامه م پاک میشه.

یه تصمیم خیلی مهم هم گرفتم,اینه که مامان و بابا خیلی این چندروزه

اصرار میکنن که دانشگاه برم و درس بخونم خودم راستش ازتنبلی زیاد راغب نبودم

ولی بهش که فکرمیکنم میبینم درست میگن بهتره درس بخونم

حالا میخوام بعدازامتحانا برم دانشگاه ازاد شهریار پیش مشاوره .

مهدم همه چی خوبه ولی احنمالا دیگه کمیل نیاد!مامانش قهرکرده رفته تبریز خونه باباش!

چون کمیل چندروز نیومد من زنگ زدم به باباش بپرسم ببینم کمیل چرا نمیاد که

گفت مامان کمیل قهر کرده رفته هرکاری هم میکنیم نمیاد!!!!

کسی نیست که ببره و بیارتش!!!!

حیییف!!دوسش داشتم!

یه حرفی خیلی ناراحتم کرده....

وب یکی رو میخوندم که تاحالا واسش نظر نذاشته بودم

یه پست گذاشته بود که میگفت به نظرم همیشه تو رابطه ی عروس و مادر شوهر

عروس مقصره,عروس همیشه باید بی چون و چرا حرف خانواده شوهرشو گوش کنه

عروس اجازه نداره دلیل بپرسه!!حتی اگه بهش بی احترامی بشه بازم نباید به شوهرش

گلایه کنه تا یه وقت رابطه شوهرش با مادرش خراب نشه!!

من واسش نظر گذاشتم و محترمانه گفتم به نظرم این درست نیس

به نظرم هر دو طرف باید احترام نگه دارن و چندتا نمونه از اتفاقا و بی احترامیایی که

خانواده بهنام بهم کردن و نوشتم.

جوابمو اینجور داد:

گفت تو عروس خوبی نبودی و لیاقت نداشتی 

گفت وبمو خونده و به نظرش اونا ادمای خوبی بودن!

  اینجا ناراحت نشدم خب نظرشو گفته بود! یه کامنت گذاشتم و گفتم  عزیزم چون تو

هنوز مجردی نمیتونی حرفامو بفهمی ولی اگه به نظرت  خانواده خوبی رو ازدست دادم

واست دعا میکنم با یه همچین خانواده ای وصلت کنی

جواب داد تو اگه دعاهات به درد میخورد خدا به خودت یه نگاه میکرد,

خودت الان بیشتر محتاج دعایی.....

از ته دل یه اه کشیدم......

طعنه زدن کارخوبی نیس اینکه با طعنه به کسی همچین حرفی بزنی و دلشو بشکنی

بی جواب نمیمونه.... 

۱۶ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
ra nafas
۰۸ دی ۱۸:۴۲
خیلی واسش ناراحت شدم الهی بمیرم کاس حداقل میومد وب یه کمکی بهش میکردیم منم همچین روزی رو گذروندم هیچ کسم نداشتم وحشتناک بودش  دسشون بشکنه  بخاطره چی مگه جرم کردیم.  والا حالا  یه نف و دوس داره گناه که نکرده  خیلی اعصابم خوردا کاش زودتر یه خبری بده از خودش حداقل بیادش وب شاید بتونه باهاش با وب حرف بزنه

پاسخ :

خیلی واسش ناراحتم ایشالا همه چی هم واسه تو هم واسه معشوقه عزیز درست شه و جفتتون به عشقتون برسید

اگه خبری ازش بهت رسید به منم خبر بده

ra nafas
۰۸ دی ۱۸:۵۱
ببخشیدا شادی جون اینجور ادما مریصن حالا خودشون همچین در اینده بخورن از همه  بعد بشینن بگن چرا اینجوری شدش  وقتتو برای کسایی بذار که ششخصیت دارنو معنی عشق و احترام رو متوجه میشن نه یسری ادم  سطحی نگر که فقط با خورد کردن بقیه لذت میبرن

پاسخ :

اره هیچی بی جواب نمیمونه....

دلم خیلی شکست....

 

RaCi naL
۰۸ دی ۲۰:۰۹
یعنـی چی این حرف ـا ؟! مگه اون تو زندگـی توئه که بدونه خانواده بهنام چجوری بودن !
میدونـی بنظرم ایشون دیگه به اوج بی شوهری و اینا رسیده که این حرف ـارو میزنه ، یعنی میگه حاضرم توهین مادرشوهرم بپذیرم ولی احترامشو نگه دارم ، که چی بشه واقعا ؟! اینطوری پله ـای ترقی رو با همسرش طی میکنه ؟! ازدواجش کیفیت پیدا میکنه ؟! آخه جز خار و ذلیل شدن چه عایدی داره که آدم حرف ـای بی منطق دیگران رو چشم بسته بگه چشم . والا دیوونه شدن مردم :-/

پاسخ :

اتفاقا اسم وبلاگشم خاطرات یه دختر ۳۹ساله س!
خخخخخ!
دیانا
۰۸ دی ۲۱:۴۳
غصه نخور ایشون نتونسته عقده هاشو بیرون بریزه سر تو خالی کرده بهش فک نکن
به نظر من مامان بابات راس میگن هیچی بهتر از درس نیست

پاسخ :

راستش دلم بدجور شکست....
ولی بیخیاااال !
اره حتما دنبالش میرم
بانو
۰۸ دی ۲۲:۳۱
چه ادمه ... هست محل نده اصلا
خدا نکنه اما ادما همیشه نیششون به خودشون برمیگرده
غصه نخور هنوز زندگیت مونده 
واسه شناسنامه ت خوشحالم همینطور واسه طلاهات و دونه دونه پاک شدن اثارش
و شروع دنیای جدید دانشگاه هم عااااالیه و حال و هوات عوض میشه 
فکر نمی خواد برو ثبت نام کن چیز سختی نیست 
اون ادم خیلللللی بی ارزشه که این حرف و زده 
انگار پر عقده ست 
دلت نشکنه واسه حرف های یه ادمه ... 
مشاوره هم یه تجربه بود مامانت زن عاقلیه 
وابستگی بده حتی به شاگردهای مهد 
بیا و خبر دانشگاهو بدددددده تو نیاز داری به این تحول چرا که نه پرتلاشی و با همت 

پاسخ :

نه بابا اصن دیگه بهش فکرم نمیکنم!!!!1

اره دیگه از شناسنامه م اسمش پاک میشه طلاهاروهم که دیگه فروختم شاید اثارش از زندگیم پاک شه

ولی زخمی که به روحم خورده طول میکشه خوب شه!

میدونم زندگی میگذره چه من غصه بخورم چه نخورم پس حداقل دارم سعی میکنم رو خودم کارکنم

و کمتر به چیزای بد فکر کنم!

راستش من از تغییر میترسم میشه میترسیدم حتی روز اولی که تو مهد کلاس داشتم از استرس نمیدونستم

  چیکارکنم همش باخودم میگفتم من نمیتونم من از پسش برنمیام الانم نسبت به دانشگاه رفتن این حس و دارم

میترسم نتونم چون من تو مدرسه همیشه یه شاگرد متوسط بودم درسم عالی نبوده ,میترسم برم و الکی هزینه کنم

مشاورهه تبلیغاتی بود همش گیر داده بودن اگه از کرم ما استفاده کنید اینجوری میشه اونجوری میشه!!!1کرمشونم 180تومن بود!!!!!

حالا من ادمی نیستم که به همین راحتیا وابسته شم ولی خب  تومهد هرروز با بچه هام و اگه نیان دل تنگشون میشم واقعا!

 

معصوم
۰۹ دی ۰۷:۵۳

هیچکس حق نداره دیگری رو شماتت کنه . من به شخصه معتقدم که هیچکس نمیتونه زندگی یکی دیگه رو نقد کنه، چون اون به جای تو نبوده، شرایط تو رو نداشته ، اون خونواده رو ندیده، فقط از بیرون یه چیزایی میخونه ، حق نداره بهت بگه تو بدی... چون ارج و قرب هرکسی نزد خدا محفوظه ... و خدا انقدر بخشنده اس که حتی شیطان هم به بخشش خدا ایمان داره ، چه برسه به ما آدما...

ماها فقط همو دلداری میدیم ، و اگه راه بهتری به نظرمون برسه همدیگرو راهنمایی میکنیم. بدون شماتت!!!!!!!!!!!!!!!!!

پاسخ :

واقعا نمیدونم به اینجور ادما چه جوابی باید داد....

من دوستانه واسش نظرگذاشتم و اون با طعنه جوابمو داد.

آوا Sh
۰۹ دی ۰۸:۲۳
سلام عزیزدلم.
خوبی؟
خوندم پستتو..
به نظرم بهترین کارو میکنی که ادامه ی تحصیل بدی...یه راه قشنگ تو زندگیت باش میشه.
در مورد سوالت هم نه عزیزم هزینه ی پیام نور خیلی خیلی کمتر از دانشگاه ازاده تا اونجا که من میدونم.
من رشته م ادبیاته و جزو رشته های تقریبا کم خرج چون واحد عملی کم داره..هر ترمم حدود 350 در میاد...
اما دانشگاه آزاد فکر نکنم زیر 700 باشه هیچ رشته ای.
در مورد حرف اون دختر هم بیخیال..دیگه بهش فکر نکن.واقعا بعضی آدما فکر مریض و بسته ای دارن...نمیدونم پیش خودش چی فکر کرده که اون حرفارو زده...براش ارزش قائل نشو...به نظرم سعی کن حتی ناراحت هم نباشی.بیخیالش.
روزت خوش عزیزم.

پاسخ :

سلام!

 

چه خوب !فکر میکردم هزینه ش یکی باشه! من کامپیوتر یا حسابداری دوست دارم!

اره واقعا بعضیا فقط میخوان عقده هاشونو یه جایی سریکی خالی کنن...

امیر
۰۹ دی ۱۳:۰۲

 ب قول مادرم هرکی خیلی  ناراحت کرد

ی نگاه ب اسمون کن ی نگاه ب زمین

بسپارش ب خدا...................

**********

درضمن اپم..

پاسخ :

میسپارم به خدا همه ی اونایی که باعث بغضم شدن.......

معصوم
۰۹ دی ۱۹:۱۲
رفتم به اون دختره که اذیتت کرده بود گفتم من دوست شادی ام. نبینم به شادی چپ نگاه کنی...  گفتم الانم میای وب من میگی تو هم عروس بدی هستی ولی هیچکس جای یکی دیگه نیس

پاسخ :

دیووووونه!!!!بیخیال بابا!!!!!

الان کامنتتو مثل کامن من میذاره تو پستاش!!!!!!

امیر
۰۹ دی ۲۱:۴۰

سلام اپمممممممممممم ببخشید ولی منظورم این پست بود

ک متاسفانه الان اپ شد تشریف بیارید

پاسخ :

اومدم,هم صبح هم الان
بانو
۱۰ دی ۰۱:۴۶
شادی هیچ ترسی نداره منم مثل تو هم البته من از همه ی شرایط های جدید می ترسم 
نمره ١٠ قبولیه زمین تا اسمون با مدرسه فرق داره
در ضمن می تونی ترم ها کمتر واحد برداری 
اگه یه ترم حوصله داری درس های حفظی نداری درس های حل کردنی ورزش اینا 
دانشگاه خیللی خوووبه 
عاشقش میشی 
به خودت این فرصت رو بده و من از همینجا تضمین می کنم که اصلاااااا کم نمیاری
نهایت امتحان سخت باشه حذف می کنی ترم دیگه با یه استاد دیگه اصلا نگران نبااااش 
روحت هم خوب میشه
رو به پیشرفتی 

پاسخ :

سلووووم

مرسی از انرژی مثبتی که بهم تزریق میکنی!!!!

منتظرم دی تموم شه برم پیش مشاور!

امیر
۱۰ دی ۱۲:۵۸
ممنون ک شرکت کردیددددد
ghazaleh ...
۱۰ دی ۱۳:۲۱
چه آدم پستیهـ 
حالا خودش میفهمه یه روزی نتیجه رفتارشو 
دل شکستن تاوان داره همیشه هم آدما تاوانشو پس میدن 

ادامه تحصیل کار بس خوبی است حتما حتما موفق میشی :-*

پاسخ :

درسته هیچی بی جواب نمیمونه!

اولش یه کم مردد بودم ولی اینقدر دوستای وبلاگی بهم انرژی دادن که الان مطمعنم

میخوام درس بخونم!

بانو
۱۰ دی ۱۳:۵۹
مرسی به خاطر تصمیمت که گفتی می خوای درس بخوووونی 
فداات بشممم من در همه حال واسه درس خوندن تشویقت می کنممم 
چون واقعا اسونه 
و تصمیم خودته چه واحدهایی هر ترم برداری 
شادی گواهینامه داری؟ 
اگه نداری حتما دنبال اونم برو  
درس یه بٌعد از زندگیه که خیلللی کمکت می کنه 
افرررررین به توووووو 

پاسخ :

مرررسی عزیزم!!!

نه گواهینامه ندارم قراره تابستون که مهد تعطیله با ارزو باهم بریم بگیریم!!

 

سولماز
۱۱ دی ۲۰:۰۶
واای شادی چقد بد جواب داده این یارو، خیلی بدم اومد از جواب دادنش. واقعا چقد پررو که راحت قضاوت کرده، 

پاسخ :

ادما باحرف زدشون شخصیتشونو نشون میدن!اونم گناهی نداره شخصیتش اینجوریه!
آزیتا
۲۲ دی ۱۹:۰۳
سلام.
من یه عمه دارم همونم حسوووووده....
حالا یه دختر و پسر داره هر دو هم حسوووودن
یعنی جوریه که ما خونشون نمیریم ولی عمم پسرشو میفرسته خونه ی ما چند ماه یک بار،تا ببینه خونمون چه خبره
حالا پسر عمم سی و یک سالشه ها،ولی فوق العاده خاله زنکه
دختر عمم که یه حسوده بی اعصابه،با عشق ازدواج کرد ولی طلاق گرفت،بعدش رفت با رئیس کارخونه که زن و بچه داشت ریخت رو هم و از راه به درش کرد،کلی هم جیب مرده رو خالی کرد...
پنج شش سال پیش،پونزده میلیون تیغش زد
طوری شده بود که رئیس کارخونه خونه ی عمه مو با کلی هزینه تعمیر کردو هر بار کلی خرج خوردو خوراکشونو میداد
عمم هم بیوه ست
کلی حرف پشت سرشون بود،خیلی ها از مامانم میپرسیدن که آقای ِ فلانی دختره رو صیغه کرده یا مادره دختره رو.خخخخ
پسر عمم با دو تا دختر تا مرزه ازدواج پیش رفت ولی دختر عمم هر دو رو با حسادت و دخالت های بیششششش از حد،به هم زد...
از حسادت میترکه کسی با داداشش ازدواج کنه و رابطه داشته باشه

حالا اینا واقعا موج منفی هستن و خیلی از پیشرفت من و خواهرام نگرانن،یعنی تا این حد که واسه بدبختیه ما شده حتی نذر کنن

متاسفانه چون بابام هر سه تاشونو دوست داره ما سکوت می کنیم و نمی تونیم جوابشونو بدیم
خوب شد جواب دادی بهش و دلت خنک شد
عزیزم سعی کن پیشرفت کنی،اونم زیاااااد،تا بسووووزن حسابی
ببخشید خیلی حرف زدم

پاسخ :

واقعا ادم با بعضیا فامیل نباشه خیلی بهتره.
عمه های من ادمایی هستن که کسی جرات نداشت این حرفایی که من زدم و بهشون بزنه,
یعنی هییییییچکس!!
باز شانس خوب من اینه که بابای من بلاخره چندساله خواهراشو شناخته  وگرنه ماهم تا چند سال پیش مجبور بودیم تحملشون کنیم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان