حالم خوش نیست....

سلوم

اینقدر ناراحتم که ازته دل میخوام دیگه فردایی نباشه.....

دیشب هم تولد بابا بودهم بهنام.

کیک دیشبم خودم درست کردم که هم خوشمزه تراز مال خودم شد هم خوشگلتر!

ساعت ۷بهنام بایه خط دیگه زنگ زد اخه خط خودشو گذاشتم لیست رد,

داد و بیداد کرد و گفت واسه چی شماره منو به یه دختره دادی مزاحمم میشه!

منم گفتم من باتو کاری ندارم شمارتم من به کسی ندادم,دیگه به من زنگ نزن......

چندبارزنگ زد و بعد بیخیال شد,ماهم تولد بابارو گفتیم و شامم خوردیم,

اخرای شب بود که یه پیام داد:

حالم ازت بهم میخوره دیگه نمیخوام ریختتو ببینم....

دیگه بقیشو نمینویسم فقط همینو میگم که بهنام خیلی اشغاله.......

۶ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
مسافر گمشده
۳۰ آبان ۰۵:۰۴
همیشه یه جایی برای بازگشت بزار
وقتی کسی تو رو از دست می ده که تو تمام دنیاشی دیگه چیزی رو نداره که تو دنیا از دست بده کسی که چیزی برای از دست دادن نداره هر کاری می کنه.
به نظر من یه زمینه آماده کن برای بخشیدنش اون همه چیزشو که تو باشی از دست داده پریشونه حرفهاش ناراحتت نکنه.

پاسخ :

خیلی دلم میخواد حرفای تو درست باشه....
آقای خاص
۳۰ آبان ۱۱:۳۶
همیشه جوانی آدم صرف سرمایه گذاری روی عوضی ها میشه... عیب نداره... بیخیال...

پاسخ :

اره بیخیال.....
Jj
۳۰ آبان ۱۷:۳۶
اصلا تعادل رفتاری نداره 

پاسخ :

سلووم
همیشه اوایل نامزدی وقتی که هنوز با خانواده ش رفت وامد داشتم به مامانم میگفتم,
بهنام تعادل رفتاری نداره
رفتارش با خانواده ش عجیب بود....
من همیشه میگفتم که بهنام دوشخصیتیه ولی خانواده م باور نکردن....

الناز
۳۰ آبان ۲۲:۲۳
معلومه ک میخوا د  اعصابتو خورد کنه...چرا خطتو عوض نمیکنی عزیزم؟

پاسخ :

دقیقا هدفش همینه....
الناز جون من الان شاغلم ,تابستونم چند جا کار کردم تو کانون و بسیج و ....
همه جاهایی که فعالیت داشتم این شمارمو دادم
اگه خطمو عوض کنم ارتباطم با همه ی این جاها قطع میشه, درصورتی که که من هنوزم با این مراکز همکاری میکنم
اگه کاری باشه باهام تماس میگیرن,
حالا این که دسته همه از دوست و اشنا گرفته تا فامیل این شمارمه دیگه بماند....
دیانا
۰۱ آذر ۲۰:۰۱
بهش توجه نکن حرف باد هواس بذار هرچی دلش میخواد بگه

پاسخ :

دیانا میگن حرف باد هواست,ولی همین باد هوا باعث شد من یه روز کامل از سردرد نتونم برق اتاقمم روشن کنم.....
ازش نمیگذرم واسه همه ی غصه هایی که تو دلم کاشت
سولماز
۰۱ آذر ۲۳:۳۰
آخه چرا بهنام هی فازش عوض میشه، آخه چش میشه یهو، 
آخه با اینکاراش ذهن تو هم آشفته میکنه، تکلیفش با خودشم معلوم نیست.

پاسخ :

واقعا نمیدونم .......
بهنام این بار حرفایی بهم زد که اگه هزار دفعه هم بگه غلط کردم
باز نمیتونم تو صورتش نگاه کنم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان