لااااک

سلوووووم دوست جونیام

ببخشید که عکسایی که گفته بودمو نذاشتم,نمیدونم چرا ولی عکسایی رو که باگوشی انداختمو

وقتی تو وب میذارم به باز نمیشن ,خلاصه که شب تولدم چندبارپست گذاشتمو پاک کردم,اخرم

موفق نشدم!

تولدم خوب بود همه تو خونه سعی میکردن همه چیز واسه تولدم خوب باشه تا

من مثلا یاد تولد پارسالم که بهنامم بود نیوفتمو اعصابم خورد نشه...

مامانم اونشب مرغ یا اب پرتقال پخت که تاحالا نپخته بود جاتوون خاالی خیلی خوشمزه شده بود,

پیشنهاد میکنم اونایی که اشپزی میکنن حتما بپزن,به جای اب کلا اب پرتقال بریزید واسه پختن مرغ,

یه سن ایچ بسه واسش!!

بعد شامم کیک خودم پزو اوردیم و شمعامو فوت کردم و کادوهامم که قبلش داده بودن!

کیکمم خوشمزه شده بود قیافه شم معمولی بود,روشو خامه کشیدم و با پودر قهوه و موز تزیینش کردم!

حالا باز سعی میکنم عکسارو بذارم اگه باز کرد از الان بگم زشت خودتونید!!

به کیکم نگید زشت!!!!

بهنامم که من ازش نمیگذرم به خاطر همه اون روزایی که نباید اعصابمو داغون میکردولی کرد...

فقط همینقدر بگم که ازدیروز شمارشو گذاشتم تو لیست رد.....

امروزم تومهد قرار بود به بچه ها ناهار عدسی بدیم,از صبح که عدسی رو گذاشتیم

رو گاز و بوش بلند شد بچه ها هی میگفتن پس کی ناهار میدید بوش خوشمزه س!!!

سفره رو ساعت ۱۱پهن کردیم ,اصلا باورم نمیشد بچه ها اینقدر مرتب بشینن سر سفره و تمیز وبدون

زمین ریختن غذاشون غذا بخورن!!!!

اصن ازدیدن غذاخوردنشون کیییییف میکردم!!!

تازه بعداز غذاخوردنم میگفتن خداروشکر ,دست شما درد نکنه!!!!!

خلاصه که عااااشقشونم!!!!

حالاوفرداهم قراره سوپ بدیم,اخه از بهزیستی دستور دادن باید این هفته رو کلا غذای گرم 

مثل عدسی و سوپ واش بدیم ازماه اینده هم فقط ماهی یه بار .

خونه هم که اومدم واسه ناهار خودم ماکارانی پختم اخه مامان واسه ناهار ماهی گذاشته بود منم

از ماهی متنفرم ,دراین حد که اگه بمیرمم ماهی نمیخورم!!!  

بعد ناهارم دوساعت خوابیدم و ساعت ۴و نیمم با مامان و سونیا رفتیم شهریار تا سونیارببریم 

پیش چشم پزشک ,اخه سونیا از ۶سالگی عینکیه و الان دوساله عینکشو از رو لجبازی نمیزد

تازه چندوقته که همیشه چشماش قرمزه الان تازه فهمیده چه اشتباهی کرده,خلاصه

چشم پزشک گفت یه چشمش یک ونیم نمره ضعیف تره شده اون یکی هم نیم نمره!

بعد از چشم پزشکی هم مامان مارو برد فروشگاه اخوان,واسه من یه شال و یه انگشتر بند انگشتی

خرید واسه سونیاهم یه سویشرتو یه انگشتر بنداگشت گرفت,دیگه میخواستیم بیایم بیرون که

من چشمم افتاد به یه لاک که چهارسال پیش خریده بودمو پارسالم تموم شد ه بود و هرچی هم

دنبال همون رنگ میگشتم پیداش نمیکردم!! 

خلاصه تا خونه بشکن میزدم!!!!!

نخندید!!!خوووو من لاک دوووست دارم,همیشه هم لاک میزنم!!اون لاکه هم خیلی رنگش نازه

واسه همه جاهم مناسبه!!!

بعد که اومدیم خونه باز خوابیدم تا الان!!!نمیدونم اینهمه امروز خوابیدم چرا باز خوابم میاد!!!

راستی یه عکسم از ده روزگیم و یه عکسم از سه سالگی از رو البوم باگوشی انداختم که

اگه باز کرد تو وب تو پست بعدی میذارم!!!

۴ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
آقای خاص
۲۴ آبان ۲۳:۱۸
عکسارو که آوردی تو کامپیوتر آخر اسمش اینو اضافه کن:
.jpg
نقطه بعدش اون سه حرف رو تایپ کن و اینتر بزن...
تولدت برای هزارمین بار مبارک... ایشاله همیشه لبت خندون باشه...
بهزیستی؟؟؟
آآی گفتی... منم نمیتونم ماهی بخورم... یعنی از دیدن اینکه یه نفر دیگه داره ماهی میخوره هم کلافه میشم... نون خالی سس بزنم بخورم ولی لب به ماهی نمیزنم...
ایشاله سونیا خانم هم چشماشون بهتر بشه...
لاکتم مبارک...
من در روز 24 ساعت خوابم... باز وضع شما بهتره.. :)

پاسخ :

سلوووووووم!مرسی ازراهنماییت!!!!
اره بهزیستی!!اخه همه ی مهدکودکا زیر نظر بهزیستی هستن و باید طبق برنامه ی بهزیستی جلو برن!
ماهی هم اصن نگو ,واقعا نفرت انگیزه!
ghazaleh ...
۲۵ آبان ۱۴:۱۷
همیشه کنارهم جمع باشید و خوشحااال از ته ته دلتون 
واقعا خریدن لاک ذوق آوره 
مبارکت باشه نازگل ♥♥♥

پاسخ :

سلوووووم 
مررررسی عزیزم!
دیانا
۲۶ آبان ۲۱:۱۸
منم از ماهی متنفرم دیدنشم حالمو بهم میزنه خوردنش که خودکشیه

پاسخ :

اصن نفرت انگیزتر ازماهی وجود نداره!!
صدف ..
۲۹ آبان ۱۴:۰۷
من درکت میکنم خریدن لاک کلی ذوق داره:)))
ادرس اینستاتو میشه بهم بدی؟

پاسخ :

سلووووم!اره من و ابجیم کلیییی لا داریم
ادرس اینستارم واست فرستادم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان