۲۲ابان

سلووووم دوست جونیام!

فرداتفلدمه!!!

۲۱سالم تموم میشه میرم تو۲۲سال!

هیییییی پیرشدم رفت!

دیروز با مامان و سونیا رفتم کادومو خریدن واسم!!

مامان یه نیم پوتین گرفت سونیا کیف ستشو گرفت شایانم به مامان پول داده

بود و گفته بود هرچی ابجی خواست بگیر واسش که منم یه مانتو لی گرفتم ,باباهم

۱۰۰تومن داد بهم!

فردا عکساشونو میذارم,کیک تولدمم خودم درست میکنم برای اولین بار!!!!!

کیک زیاد درست میکنم ولی تاحالا تو تولدا کیک درست نکردم!

بهنامم بدجور سرما خورده دیروز رفت خونه خودشون تا ظهر پیام میدادیم بهم

ولی  یه موضوعی رو پیش کشید واز ظهر دیگه پیام نداد,

قضیه اینه که تو محرم که بهم زنگ زد و هرچی دلش خواست گفت وسط حرفاش

گفت شماها اگه خوب بودید فلانی نمیگفت تو حریفشون نمیشدی خوب شد ازشون راحت شدی!

فلانی هم همسایه ماست که چون خونشون کوچیکه هرمراسمی داشته باشن و تو خونه ماومیگرفتن!

منم همون شب به بابا گفتم که بهنام زنگ زده و همچین حرفایی زده !

بابامم فرداش فلانی که اومده بوده تو مغازمونو از مغازه بیرون میکنه و فلانی هم میگه من

همچین حرفایی نزدم,خلاصه که فلانی امروز زنگ زده بوده به بهنام گفته بود که چرا هر چی

من بهت گفتم و تو رفتی بهشون گفتی,بهنامم به من پیام داد و دعوا کرد که چرا به بابات گفتی..

اینم از شانسه منه.....


۹ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
آقای خاص
۲۱ آبان ۲۰:۲۷
اولا تولدت مبارک... تولد خودمم دو سه روز پیش بود... :)
دوما بهترین کادو پوله پووووول... :))
سوما کله پدر همسایه تون... خوب کاری کردی گفتی... بذار همه بدونن چه آب زیرکاهیه یارو...
چهارما کله پدر بهنام...

پاسخ :

تووولدتون مباررک البته بادوسه روزتاخیر!!
خب همسایه مون ازما بدی ندیده بود که همچین حرفایی زده بود,عروسی داداششو
تو خونه ماگرفتن ختم پدرشم تو خونه ما گرفتن....


ghazaleh ...
۲۱ آبان ۲۳:۲۷
تووووووووووولدت مبارک گل دختر ^_^

یادم موند بود هی متتظر بودم 22 شه بیام بهت تبریک بگم که اومدم دیدم پست گذاشتی ♥
کلی شاد کلی سلامت پر از موفقیت باشی 
کادوهاتم مبارکت باشه 
به سلامتی استفاده کنی 
عمر باعزت داشته باشی 
ان شاالله کیکتم معرکه بشه ^_^

فداااااااا یه تارموت خوب کردی گفتی به بابات اینجور آدما باید ضایع شن ;-)

پاسخ :

سلوووووم مررررسی عزیزم!!!!!!!!!!!!
سولماز
۲۲ آبان ۱۲:۳۸
سلام شادی جووونم، عزیزم تولدت مبارک باشه. ایشالا همیشه شاد و خرم و سلامت باشی و به آرزوهای قشنگت برسی. 

پاسخ :

مرررسی دوست من!
دیانا
۲۲ آبان ۲۱:۰۵
به به خانوم مبارکه ایشالا 40 ساله شی من نمیگم صد سال چون خوب نیست خودمم بیشتر از 40 سال دوس ندارم زندگی کنم اصن هرچی دلت میخواد خوش و خرم زندگی کنی کنار دیانا جونت

پاسخ :

بروووو دیانا ۴۰سال خیییلی کمه!!الان اینجوری میگی ولی وقتی ۴۰سالت بشه
بچه هات تازه تازه وقته ازدواجشونه اونوقته که میگی به خاطر بچه هام باید
حالاحالاها زنده بمونم!!!
محبوبه
۲۳ آبان ۰۸:۱۸
تولدت میارک
ایشالا 100 ساله شی نه 120 ساله شی

پاسخ :

مررررررسی دوست من!
ra nafas
۲۳ آبان ۱۸:۰۷
تولدت مبارک عزیزم امیدوارم همیشه خوشبخت  و اروم باشی

پاسخ :

ممنون عزیزم!!
♥رکســــــــــانا♥
۲۳ آبان ۱۸:۵۱
سلام اجی جون.ببخش درسته دیره ولی تولدت مبارک

پاسخ :

مرررسی فداتشم!!
صدف ..
۲۴ آبان ۱۳:۰۳
سلام. تولدت با دو روز تاخیر مبارک..
برات یه دنیا شادی و ارامش ارزو میکنم:)
عکساشو اینجا میذاری یا اینستا؟
من میخوام ببینم کیکتو...تو هنرمندی..میدونم خیلی قشنگ شده و خوشمزه:)
خوب کاری کردی به بابات گفتی..بهنامم خوب کاری کرده بوده به تو گفته بوده! وقتی کسی نمک میخوره و نمکدون میشکنه، وقتی بهش خوبی میکنید و بدی میگه ازتون، بایدم بشناسیدش دیگه..

پاسخ :

سلوووووم مرسی صدف جوون!!!
والا فردای تولدم هرکاری کردم عکسایی که انداختم ووبذارم تو وب نشد,یعنی میذاشتم باز نمیکرد اصلا,
نمیدونم چرا هرکاری میکنم نمیشه.کیکمم خومزه شده بود ولی خیییلی خوشگل نشده بود
روشو خامه کشیدم و با پودر قهوه و موز تزیین کردم!معمولی شد!!! بهنام م شب تولدم به خاطر اینکه
به بابام گفتم اعصابمو خورد کرد ,میگفت نباید میگفتی.....
دیانا
۲۶ آبان ۲۱:۱۹
من بچه نمیخوام ینی غلط بکنم به خریتی به اسم ازدواج تن بدم بچه که دیگه حرفشم نزن

پاسخ :

چراااااا؟؟
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان