ارزووو

سلوووم

الان از مهداومدم و ساعت۳هم شاگردای خیاطی میان,

اصن لهه لهم!

خبرخوب اینه که قراربود امروز علی رو اعدام کنن ولی نکردن,چراش معلوم نیس .

ایشالا که خیر باشه.

بهنامم دیشبو۶باررزنگ زد ولی شایان نشسته بود پیشم نمیشد جواب بدم,

بعد یه ساعت زنگ زدم جواب نداد ازاونموقع هم نزنگیده.

چندوقته بدجور معتادبه اینستا شدم و تا ساعت۴صبح نمیتونم گوشیمو

بذارم زمین!!

واسه همین صبا خیلی بیدار شدن سخت شده!!!!

الزو هم دیگه میدونه من زودتر از ۴نمیخوابم ,دیشب تو تلگرام پیام میداد

اونم از دست شوهرش اعصابش خورد بود!

اصن این مردا بعد ازدواج هیولا میشن به خدا!

یه کم دلداریش دادم و قرار شدهروقت .,وقت کردم برم خونه ش ,

اخه چندروز پیش ارزو اومده بود چند ساعت نشسته بودیم قلیون میکشیدیم و 

غیبت میکردیم!!کلی خوش گذشت!!!!!

منو ارزو از سوح راهنمایی باهم دوستیم,مثل خودم پایه همه چی هست و

به هیچی نه نمیگه !

دوران مدرسه معلما مارو همیشه ازهم جدا میکردن ازبس حرف میزدیم,

یکیشون که منو برده بود میز اخر سمت دیوار ردیف سمت راست

ارزو رم برده بود میز اخر سمت دیوار ردیف سمت چپ!!!!!

هیییییی یادش بخیر!!!

خلاصه که دوست خوبیه و همیشه پا بوده!

خدا از این دوستا نصیبتون کنه!!

۲ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
آقای خاص
۲۰ آبان ۱۶:۲۸
هومممم... به قول شادمهر: حسّ خوبیه... :)

پاسخ :

اره واقعا حس خوووبیه!
دیانا
۲۲ آبان ۲۱:۰۸
منم 10 تا خوبو پایشو دارم خیلی خوبن دوست خوب خوب چیزیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان