ابان ماه..

سلوووم

من همیشه عاشق ابان ماه بودم اصنم فک نکنید به خاطر اینکه تولدم تو ابانه ها!!!!

ولی امسال  ازاول ابان دارم خبرای بد میشنوم این خیلی ناراحتم کرده

دلم نمیخواد ازاین ماه خاطره ی بد داشته باشم...

سه ماه پیش یه روز که رفته بودم تو اون خونه بهنام یه دوربین بهم نشون داد

گفت الان که پول دارم واست اینو گرفتم ولی تاروز تولدت بهت نمیدمش!

خلاصه هرکاری کردم بهم نداد وبرد گذاشت خونه ی مادربزرگش

چهاروز پیش که رفته بود بیارتش دیده بود نه دوربین هست نه ساعتی که

مامان من واسه ش خریده بود,ساعته هم خیلی گرون بود....

نگو عموش که معتادم هست اونارو دزدیده,گردنشم نتونست بذاره,میگفت به من چه

من خبر ندارم,مادربزرگشم میگفت من خبر ندارم!

خلاصه هیچی به هیچی,کادومو دزد برد!!(ایکون گریه)

بهنام اینقدر اعصابش خورد بود که بهش گفت بیخیال و مهم نیست اصن فک کن بهم دادیش...

اون چه شانسی داره تواین بی پولیش وسایلاشم باید بدزن!

ماشالله خدا داره سنگ تموم میذاره....

۲ نظر ۱ موافق ۰ مخالف
ghazaleh ...
۱۸ آبان ۱۷:۰۸
آی خدا واقعا سنگ تموم :\
تولدت مباااارک نمیدونم چه تاریخیه اما مباااارک باشه کلی زیاد 
کلی خوش باشی از ته ته ته دلت 
زندگی به کامت باشه همونجور که دلت میخواد :-*♥♥♥

پاسخ :

مرررررسی عزیزم!!
تولدم ۲۲ ابانه!
الناز
۱۹ آبان ۰۰:۱۶
تولد تولد تولدت مبارک....مبارک مبارک تولدت مبارک....هوهو هوووووو

پاسخ :

مرررررررسی!!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان