پول!مسئله این است!

یه کم ترسیدم
همش میگم نکنه ی نفر بعدی که اخراج میشه من باشم
این ماهم 8 نفرو اخراج کردن ...
به فکر یه کار خونگی افتادم دارم در مورد میوه خشک کردن تو خونه تحقیق میکنم
اگه بتونم پول جورکنم حتما دستگاهشو میخرم


۵ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
مرتضا دِ
۰۸ دی ۱۶:۵۴
شوفاژ دارین؟

پاسخ :

نداریم ولی واسه تولید و فروش رو شوفاژ نمیشه میوه زیادی خشک کرد،خشک کردن رو شوفاژ به درد مصرف خود ادم میخوره 
His Love
۰۸ دی ۱۹:۴۹
عجب بساطی شــده ـها !!
همه جا همینه!
همه کارا کساد شدن ...

پاسخ :

موضوع اینجاس که کارمن خوبه حقوقشم سر وقته خداروشکر ولی 
هرسال از سه ماه مونده به عید به خاطر عیدی ندادن شروع میکنن 
اخراج نیروهای قدیمی و گرفتن نیروهای جدید☹
آبان ...
۰۹ دی ۱۲:۴۶
یه برنامه میزاشت شبکه نسیم به اسم خانه ما ..یه بخشی از چالشش این بود که خانواده باید درامد زایی می کرد ..بعد خیلی ها عذا می پختنند و می رفتند تو بازار می فروختند ..به نظرم ایده خوبیه 

پاسخ :

اره شغل خوبیه ولی باید همه ی وقتتو بزاری واسش من دنبال یه درامد کنار کارمم 

رضا محبی
۱۲ دی ۱۲:۴۶
تو مثل باران هستی
بارانی از گل
بارانی از مهر
بارانی از لبخند
بارانی که به زندگی کویری من جان بخشید

پاسخ :

🌷🌷🌷🌷🌷
msh
۲۵ دی ۱۶:۰۰
سلام هم اسم
میگم ما دستگاهشو برای مصرف شخصی داریم ولی فایده نداره چون اولا باید جواز وزارت بهداشتو داشته باشی و برای جواز باید یه انبار کوچیک حداقل داشته باشی چون تو خونه اجازه کسب و کار مواد غذایی رو سخت میدن بعدم با فر بهتر خشک میشن با دستگاهش چهار پنج روز باید روشن باشه تا خشک بشن!

پاسخ :

سلام عزیزم
اره دستگاه خونگیا زیاد کارایی ندارن من منظورم دستگاه میوه خشک کن صنعتیه
که قیمتش از ۴ تومن شرو ع مشه تا ۳۲ تومن اونا کاراییش بالاتره
ودرمورد مجوز و اینا هم درست میگی راه درازی در پیشه ولی من اگه بتونم اون دستگاهو بخرم تصمیم ندارم مجوز بگیرم میخوام از طریق اینستاگرتم و فضای مجازی بفروشمشون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان