تو را هیچ گاه آرزو نخواهم کرد ! تو را لحظه ای خواهم پذیرفت که خودت بیایی نه با آرزوی من …


سلام

اقا من عارف و به طور خیلی وحشتناکی ناراحت کردم ولی

خب راستش هنوزم یه کم شک دارم که کارم درست بوده یانه

در دوصورت این رابطه خراب شده ولی خب فقط

میتونم امیدوار باشم که حداقل حق بامن باشه!

 عارف روز جمعه ساعت 12 به من پیام داد که دارم وسایلامو جمع میکنم برگردم

تهران گفت برسم تهران قبلا از اینکه برم فرودگاه بهت پیام میدم

من میدونستم که پروازش ساعت 6 صبح شنبه س

  شنبه هم شیفت بودم یعنی ساعت 6 باید از خونه میرفتم

بیرون که 7 و نیم سرکار باشم

اینقدر جمعه شب به من سخت گذشت که نگو از طرفی هم

یه حس بد اومده بود سراغم که باید مطمعم شم اصن همچین سفری

از طرف بیمارستان وجود داره یانه

واسه همین به یکی از پرسنل بخش مردان بیمارستان که

از طرف بهزیستی باهاش اشنا شده بودم زنگ زدم و ازش خواستم

بره ببینه همچین چیزی واقعیت داره یانه  که بعداز دوروز

دقیقا روز شنبه ساعت1 ظهر که من تو ناهار خوری اداره بودم بهم

پیام داد و گفت تا اونجا که من پرسیدم  از پرستارای بخش پیوند کبد

گفتن کسیو واسه هیچ کنفرانسی نفرستادن المان!اونم اگه بفرستن

تهش 1هفته س نه 45 روز!

اقا منو میگی اینقدر عصبانی شدم که اصن ناهارم نخوردم

سرکارم واسه یکی از بچه های اتاقم مشکل پیش اومده بود  و کلا اونروز

بهم ریخته بودم

چند ساعت بعد به عارف که مثلا قراربود المان باشه یه

پیام دادم و با عصبانیت واسش یه چیزایی نوشتم  و تهشم خداحافظی کردم!

راستش الان حس میکنم خیلی زیاده روی کردم

کاش یه کم اروم تر میبودم!

عارف تا فردا انلاین نشد و فرداش یه عکس از خودش تو بیمارستان که

ایرانم نبود فرستاد با یه نگاه پراز تاسف وسرزنش!

زیرشم نوشت متاسفم بهم اعتماد نداشتی...

اقا من ازاین نگاهه اینقدر خجالت کشیدم که نگو ...

ازاونروزم دیگه هیچ پیامی نداده !

نتیجه ی اخلاقیش اینه که اقا یه کم بیشتر صبور باشید و

تو عصبانیت به مردم حمله نکنید!



۵ نظر ۲ موافق ۰ مخالف
دیانا
۱۵ شهریور ۲۳:۳۶
من که گفتم بدبین نباش حالا فقط پشیمونی مونده برات

پاسخ :

اومدی سرزنش کنی؟؟؟؟😕😕
RaCi naL
۱۶ شهریور ۱۰:۱۹
آخه ۴۵ روز ؟ واسه یه تکنسین ؟ من هنوزم میگم اشتباه نکردی !
اصن اعتماد انقده زود انقده راحت درست نیست ، بگو اگه اعتماد کنم تعجبه تو این اوضاع !
آخه ۴۵ روز یه تکنسین میخوان ببرن آلمان چیکار کنه ؟! دانشگاش چیه ؟ رتبه علمیش چیه که انقده خفن باشه واسه یه دوره آموزشی مفتی ببرنش ۴۵ روز هتل و ال و بیسار !
از پشت کوه نیومدیم که این همه مردم میرن مأموریت خارجی !!!
تازه اگه سمت دانشگاه و بورسیه تحصیلی بود طبیعی تر بود ! بیمارستان دوره آموزشی ۴۵ روز ؟ نه که بگم ممکن نیستا ولی من جات بودم مطمئن میشدم !

پاسخ :

اره  دقیقا همینه...
من تو بیمارستان از چندین نفر دیگه  هم پرسیدم همینو گفتن..
دیانا
۱۶ شهریور ۱۴:۰۸
که اما یاد بگیر خوشبینانه تر به زندگی نگاه کنی میدونم خیلی گذشته ی سختی داشتی اما آدمی به امید زندست
دلیل شکتم بهش توضیح بده قطعا اونقدر درک داره که بفهمه تو چه شرایطی بودی

پاسخ :

حق باتوعه که باید قشنگتر به زندگی نگاه کنم
ولی تو این مورد فک میکنم حق بامن بوده
Reyhane
۱۷ شهریور ۱۰:۱۶
سلام شادی جانم..خوبی عزیزم
چون چیزی برای گفتن ندارم سکوت رو ترجیح میدم🤐🤐💐🌻😘

پاسخ :

🌸
جوجه مهندس پریشان
۲۵ شهریور ۱۰:۲۴
از کجا معلوم این عکس رو قبلا تو یه سفر دیگه ننداخته باشه!
میتونست فیلم بگیره و داخل فیلم ساعت و تاریخ رو اعلام کنه یه عکس هیچوقت بیانگر واقعیت نیست...
منم شاید خارج رفته باشم 6 سال پیش و عکسش رو برای کسی بفرستم و اعلام کنم دیروز خارج بودم.

پاسخ :

درسته هرجی بهش فکر میکنم به همین نتیجه میرسم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان