پشیمونی

تاحالاشده یه حرفی بزنید و بعدپشیمون شید ؟

من الان تو این وضعم:(

یه حرفی زدم که اشتباهم نبوده ولی خب خیلی پشیمونم

:(

باشد که ازاین به بعد ادم باشیم!

۵ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
آبان ...
۰۳ آذر ۱۹:۱۸
تا دلت بخواهد ...
اما بشتر پشیمونم واسه حرفایی که باید می زدم نزدم ..
بابت کامنتت یه دنیا ممنون شادی جان ..:)

جنابــــــــ دچار
۰۴ آذر ۰۹:۳۹
اسم وبلاگت رو عوض کنی به هدفت میرسی :)

پاسخ :

میدونی من هرچی فکر میکنم هیچ اسمی که به وضعیتم بخوره به ذهنم نمیرسه
من همش دارم اشتباه میکنم .اشتباه حرف میزنم اشتباه دوست انتخاب میکنم 
اشتباه دلسوزی میکنم ....
جنابــــــــ دچار
۰۵ آذر ۰۸:۱۸
یعنی هیچ دوست خوبی نداری!؟

پاسخ :

دوست زیاد دارم ولی دوست خوب ندارم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان