۲۴سالگی

سلام

یه سلام بیحال

دیگه مثل قدیم دستم به نوشتن نمیره  شاید به خاطر شرایطیه

که پیش اومده 

خداکنه همه چی زودتر درست شه ،شایان خوب شه ...

نمیدونم اصن خوب میشه یا نه 

ننیدونم چی میخواد بشه...

یه کم دلم گرفته

تولدم نزدیکه ☹

همش به سنم فکر میکنم

داره ۲۴ سالم میشه

دارم پیر میشم

احساس میکنم از زندگی عقب موندم

از وقتی فاطمه بچه دار شده این حالم تشدید شده

هروقت بچه شو بغل میکنم یاد سنم میوفتم😔

۲ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
محسن
۲۵ مهر ۱۴:۵۲
حرف دل منو زدی انصافا. منم همسن و سالام بچه دار شدن و دقیقا همین حسی که به تو دست میده منم همینجوری می شم :(
چند وقت یه بار مطالب وبلاگتون رو میخونم بنظرم جالب هستن و حرف دل خیلی از ما جوونا. به منم سر بزن در آموزش زبان نصرت
مهسا ر ب
۲۹ مهر ۰۸:۴۳
منم خیلی وقتا از این حسا دارم، بخصوص وقتی دوستامو میبینم که ازدواجم کردن اما چاره چیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان