خستگی....

خدا لعنتت کنه بهنام ....

خدا لعنتت کنه....

۲سال و نیم گذشته و هر بار که حالم بد میشه میبینم 

مسببش وجود اسم نحست تو زندگیمه....

خدا لعنتت کنه....

خدایا نمیگذرم اگه جواب اشکای منو ندی

حالو روزمو ببین،

ببین چیکارا دارم میکنم،

ببین چقدر خسته م،

ببین چقدر از خودم بدم میاد

ببین چقدر خودمو تو همه چیز گناهکار میبینم

خدایا فقط ۲۳ سالمه.....

 خیلی خسته م ..‌‌.


۲ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
مهسا ر ب
۱۹ مهر ۰۸:۰۵
):
کاش می تونستم کمکت کنم

پاسخ :

💜
من
۱۹ مهر ۱۰:۵۳
شادی کم نیار
تو نتیجه تلاشت و میگیری 
خدا بالا سرمونه و میبینه همه چی رو

پاسخ :

😔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان