سرطان....

سلام

یه سلام غمگین

نمیدونم اصن کسی دیگه اینجا میاد یانه

ولی مینویسم واسه همون چندتا دوست همیشگی که 

همیشه بهم سر زدن

حالمون خوب نیس شایان دو ۳۵ روز دوبار عمل شد

عملاش خیلی خطرناک بودن

دکترش میگه تو ۴۰۰۰ نفر سه نفر غده هاشون اینقدر 

وحشی و تهاجمین شایان یکی از اون ۳ نفره

شایان با اون هیکلش الان اب شده 

شده پوست و استخون 

الهی بمیرم که میترسه....

الهی بمیرم که نمیدونم چقدر مدیضیش خطرناکه...

امروز روز دوم ید درمانی شایان بود

دوروزه تو قرنطینه س

الهی بمیرم شایان که یه دقیقه تو خونه بند نمیشد 

دوروزه تو یه اتاق در بسته س ....

واسش دعاکنید...

داداشم فقط ۲۲ سالشه 

داداشم بچه س 

خدایا خودت شفاش بده

۸ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
آبان ...
۱۲ مهر ۱۸:۳۰
شادی ..انشاالله خود امام حسین به همین ماه ..تمام درد و بیماری و گرفتاری را از دلت پاک کنه ..جز دعا کاری از دستم بر نمی اید ..مواظب خودت باش 
His Love
۱۲ مهر ۱۸:۳۱
نمیدونم واقعاً چی باید گفت ...
تنها کاری که ازمون برمیاد فقط دعاس ...
مهتاب :)
۱۲ مهر ۲۰:۰۹
عزیزم دلم واستون یه دنیآ آرامش میخوام:((
الهی به همین روزای عزیز،برادرت حالش خوب شه...
مهسا ر ب
۱۳ مهر ۰۹:۲۳
عزیز دلم امیدت به خدا باشه، من تو مریضامون دیدم کسایی که سرطان بدخیم داشتن و باهاش جنگیدن و در نهایت پیروز میدون شدن، اتفاقا یکی از مریضامون ی خانومه جوونه که دو تا بچه داره، سرطان بدخیم گردن داشت، ماه ها تو قرنطینه بود، بارها عمل کرد، شیمی درمانی و .... تو این همه مدت حتی مادرشم متوجه نشد که دخترش بیماره، حتی واحد روبروی خونشون.
با روحیه فوق العاده ای که داشت با سلامتی کامل به زندگی عادیش برگشت، میدونم خیلی خیلی سخته اما تا جایی که میتونید بهش روحیه بدید، با روحیه باشید کنارش، من مطمئنم خوب میشه و ی روزی خبر خوب شدن شایانو همینجا میخونم
من
۱۳ مهر ۱۳:۱۰
من همیشه و همیشه میام 
هنوز پستت رو نخوندم فقط قسمت اول رو خوندم ان شاالله خیره 
من
۱۳ مهر ۱۳:۲۰
شادی خوب میشه دووم میاره مثه خیلیااا امید نجاتش میده واسش انرژی مثبت بفرستید خودتونو نبازید خدا بخواد خوب میشه نگران نباشید اون خیلی جوونه امید بدید بهش براش قران بخون از دور بذار ارامش بگیره نذر کن الهی که خوب میشه تو این محرم امام حسین شفاش میده
دلم گرفت 
مرجان
۱۵ مهر ۲۱:۰۴
خدا شفا بده🙏🙏🙏
عزیزم ناامید نباشین
امید واسه این بیماری خیلی تاثیرگذاره
زندگینامه اونایی که از شر این بیماری رها شدن رو بخونین 
محبوبه
۲۰ مهر ۰۸:۵۴
با تموم وجودم از خدا میخوام خدا داداشت شفا بده .
امیدوارم یه روزی از خوب شدنش برامون بنویسی.

پاسخ :

مرسی دوست جان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان