خیاط باشی!!!!!!

۲۱اذر روز خیاط مباااااااااااااارک!


۹ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
His Love
۲۱ آذر ۱۴:۲۹
مبارک ^_^ :*

پاسخ :

ممنووووووون
مهسا ر ب
۲۱ آذر ۱۴:۳۸
مبارکه

پاسخ :

مرررررسی دوست جون
من
۲۱ آذر ۱۷:۰۶
شادی جون مبارکه 
منم قرار بر این ِ که یاد بگیرم 

پاسخ :

خییییلی کارخوبی میکنی 
خیاطی خیلی شیرینه
امیر
۲۱ آذر ۱۹:۲۱
تبریک بر بهترین خیاط غرب اسیااااااااااااا

پاسخ :

ممنووون
ghazaleh ...
۲۱ آذر ۲۲:۳۵
روزت مباااارک جان دلممممممممم 

پاسخ :

مرررسی
ستاره عبدالمیری
۲۲ آذر ۰۸:۲۱
اینها چقدر خوشگله 
روزت مبارک خوشگلم 
موفق و موید باشی واز همه مهمتر به تمام ارزوهات برسی و ارامش از دست رفته ات رو بزودی بدست بیاری

پاسخ :

مررررسی همکار عزیز!
fateme safari
۲۲ آذر ۰۸:۵۶
روزت مبارک عزیزم :****

پاسخ :

ممنون دوست من!
معصوم
۲۲ آذر ۱۰:۵۱

تغییر زندگی از خودت شروع میشه ، من راههای زیادی رفتم ، میخوام قدم به قدم باهات پیش بیام ،

اگه دوست داری بگو تا با هم شروع کنیم

پاسخ :

مرسی از توکه همیشه همراهمی عزیزم!
میدونی توخیلی بهم کمک کردی من ازاول تصمیم داشتم برم تویه کارخونه ای چیزی کارکنم
ولی به لطف تو اقای محترم منو به اون کارگاه  خیاطی معرفی کرد و باعث شد راهمو واسه اینده  پیدا کنم ودنبال علاقه م که
خیاطیه برم
یاسمین .خ
۲۲ آذر ۱۲:۲۸
ای جآن ^_^ روزت مُبارک عزیزم :*

پاسخ :

ممنووون عزیزم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان