......

من حتی نمیتونم خوشبخت نباشم

حتی حق این و ندارم که بشینم گریه کنم

یا اصلا کم بیارم و بخوام خودمو بکشم.......

لعنت به تو بهنام

لعنت به خانواده م

لعنت به من که میترسم همه چیزو بزارم و برم....

۷ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
دایناسور
۱۷ آذر ۱۶:۵۴
لعنت ب هیچ کس ! زندگی ساده تر از این حرفاس

پاسخ :

این حرفا همش شعاره

His Love
۱۷ آذر ۱۸:۱۹
عزیزمـ !
اصن اینجا رُ که این شکلی دیدمـ غصه ـمـ گرفت ...

درست میشه! مطمئنمـ
من به معجزه ـهایِ خدا که یه روزی مهمونِ زندگیت میشن ایمان دارمـ ...
تو َمـ بهش اعتماد کن ...
روزایِ سخت میگذرن و روزایِ خوب َمـ میان :*

پاسخ :

معجزه؟؟
کاش معجزه بشه
ستاره عبدالمیری
۱۷ آذر ۲۰:۵۹
سلام دوست من می دونم اینده ی سختی رو در پیش داری فقط تنها چیزی که می تونه کمکت کنه توکل بر خدا و بخواه که واقعا کمکت کنه واینکه توانایهای خودت رو مد نظربگیر تو یک دختر قوی هستی نباید کم بیاری کم اوردن تو یعنی پیروزی دشمنانت و بس موفق باشی

پاسخ :

ممنون دوست من
میدونی اینده خیلی منو میترسونه ,اینکه میدونم اینده سختی پیش رومه من و وحشت زده میکنه
مگه من چندسالمه  که بخوام  اینقدر عذاب بکشم؟
همسنای من الان فکر گردش و خریدن و دغدغه هاشون قهر با دوست پسرشونه   من حقم این نیس نمیدونم چرا خدا داره
اینجوری بامن بازی میکنه
معصوم
۱۸ آذر ۰۹:۱۹
سعی کن معنای واقعی اسمت باشی!!!!!!!!!!!!!!! میتونی سعی کنی

پاسخ :

:(
m.sh
۱۸ آذر ۱۲:۴۱
شادی اینطوری نگو!
درسته من از بالا دارم زندگیتو میبینم و شاید بگم این که چیزی نیست کسایی هستند که بدتر از توام باشن و دارن زندگیشونو میکنن...
ولی خب آخرش میفهمم چقدررررر درد کشیدی!
درک نمیکنما... فقط میفهمم!
فقط میخوام بگم تو نباشی اشک و گریه از جانب اونی که دیوونته هم فقط هفت روزه!
البته دور از جونت...
پس یه جوری زندگی کن که همه از حسودی بمیرن... تو خیلی قوی تر از اونی هستی که فکرشو میکن!
اینو جدی میگم...

پاسخ :

میدونی من نمیخوام خودمو بکشم ,اصلا نمیتونم
خیلیا منتظرن من زمین بخورم ,اینقدر فشار رومه و اینقدر پراز بغضم که نمیتونم از جام بلند شم
کارم از یه طرف خانواده م یه طرف بهنام یه طرف مرتضی که خیلی صبوری میکنه و غرغرا و ناراحتیای منو
تحمل میکنه ,
جایی که من زندگی میکنم یه محل خیلی کوچیکه با ادمایی که طرز فکرشون سنتیه و خیلیاشون بیسوادن ,
سطح فرهنگ پایینه ,من همچین جاییم و با همچین ادمایی سرو کله میزنم ,ادمایی که بر میگردن تو روت میگن 
کسی که نامزدیش بهم خورده دست خورده س!دوستایی دارم که مستقیم و غیر مستقیم ازارم میدن و خیلی چیزای دیگه که نمیتونی فکرشو بکنی!
من قوی ام ,دارم سعیمو میکنم ولی حق دارم گاهی بشینموگریه کنم حق دارم بخوام تنها باشم ولی میدونی
انگار یه مانع هست میگه نه گریه نکن تو حق نداری 
خیلی بده شادی خیلی بد
ستاره عبدالمیری
۱۹ آذر ۰۹:۲۰
سلام دوست من درسته خیلی سخته ولی سعی کن فکرتو درگیره کارهای دیگه ای کنی سخت بگیری سخت می گذره ولی خدا خودش وعده داده همانا بعد از سختی گشایشی هست و تو روزی به این گشایش خواهی رسید سعی کن برای اینده ات تصمیم قطعی بگیری خواهر من دو ماه ازدواج کرده بود تو سن 21 سالگی بعد فهمیدیم همسرش معتاده اونم معتاد داغون با هر بدبختی بعد از دو سال طلاق گرفت از زمان طلاقش بیکار ننشست و کار کرد و دانشگاه رفت الان بعد از شش سال وکیل پایه یک دادگستری شده تو هم کم توانایی نداری فقط به خودت متکی باش و هر انچه تو رو ازار می ده ازش دوری کن و برنامه ی جدیدی برای زندگیت طراحی کن امیدت به خدا باشه خدا بنده اش را ناامید نمی کنه

پاسخ :

نمیخوام بهونه الکی بگیرم و بگم نمیشه و نمیتونم ,من میتونم ولی شرایطشو ندارم ,خانواده مم
فقط به حرف حمایتم میکنن به وقتش که میرسه هزار تا اما و اگر دارن 
الان چندوقته کار ندارم ,میبینم مامان داره واسه من دنبال کار میگرده که مغازه رو فعلا ول کنم و برم بیرون سرکار!
خجالت هم نمیکشن!چشماشون فقط دنبال پوله,به اون چیزی که من میخوام اهمیتی نمیدن,
m.sh
۱۹ آذر ۱۱:۳۱
چرا یه سفر کوتاه به شهر دیگه نمیری؟؟
حتی شده تنها یا با خواهرت برید مشهد!
کسی زیاد دور و ورت نباشه که باز غماتو به روت بیاره!
شبا تا صب تو صحن بشین و فکر کن!
از امام رضا بخواه کمکت کنه...
شادی توی سن خیلی کمی داری دردای بزرگ میکشی...
نذار هرکسی با هر حرفی روزتو خراب کنه!

پاسخ :

سفر نمیتونم برم,خانواده من به ظاهر حمایتم میکنن ولی در اصل اونا حال منو بدتر میکنن,اجازه سفرم نمیدن
پارسال یه هفته  رفتم شلمچه خیلی خوب بود ,امسال دوباره از طرف بسیج میخوان برن ,گفتم بزارید برم ولی اجازه ندادن.
الان دوروزه میرم مغازه از صبح تا غروب امروز م  امان به سونیا گفته ابجیت کجاس ,اونم گفته مغازه ش ,برگشته گفته خوبه دیگه سرخود هر جا بخواد میره!!!!!
میبینی؟من واسه مغازه خودمم رفتن باید جواب پس بدم اونوقت فکر میکنی میزارن من مسافرت برم؟ن 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان