من ان مرغم که افکندم به دام صد بلا خودرا

تا حالا شده یکی یه کاری کنه و شما از دور بگید

خاک برسرش اگه من بودم فلان کارو میکردم

یااگه من بودم فلان کارو نمیکردم

یا واقعا که چقدر ضعیفه چرا داره فلان کارو میکنه؟؟؟

واسه هممون این اتفاق افتاده که از دور واسه کسی دیگه اینجوری بگیم

ولی تا حالا شده که حالتون خیلی بد باشه و

اصلا ندونید دارید چیکار میکنید؟؟

تاحالا شده پشت سرهم کارای احمقانه بکنید ؟؟

تا حالا شده کارایی بکنید که از دور بهتون بگن عههه چرا اینکارو میکنی؟

چرا فلان حرف و فلان جا نزدی؟

چرا باز فلان کارو کردی؟؟؟

شده دیگه, واسه هممون شده که تو این حال باشیم

وسط گل گیر کنیم و نتونیم حرکت کنیم

نتونیم جواب نگاها و حرفایی که با تمسخر بهت میزنن و میگن چرا فلان

اشتباه و میکنی بدیم

من الان اونجام...

وسط یه باتلاق وایسادم و هی دارم کارای احمقانه میکنم.....

شایدتو دلتون بگید چرا به بهنام فکر میکنی؟؟

من جای تو بودم اصلا بهش فکر نمیکردم من اگه جای تو بودم

گریه نمیکردم واسش من اگه جای تو بودم جوابشو نمیدادم....

  من الان وسط همون گلیم که گفتم....


 پ ن:معصومه جون من سه تا ادرس از تو دارم که هیچکدومش برام باز نمیشه یکیش

هست ولی اخرین مطلبش واسه مهر ماهه ادرستو برام بزار من گمت کردم:(

۸ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
خانوم خونه
۱۶ آذر ۰۷:۲۰
سلام خانوم.....ممنونم بابت تبریکت کلی خوشحال شدم....
موفق باشی عزیزم..
ایشالله هر چی صلاحته همون بشه

پاسخ :

سلووووم!خواهش میکنم دوست جون!!!!
مرررسی که اومدی
معصوم
۱۶ آذر ۰۷:۵۵
عزیزم این آدرس من

پاسخ :

مرررررسی 
ستاره عبدالمیری
۱۶ آذر ۰۸:۲۳
سلام شادی جون مگه میشه فکر نکنی هیچ کس نمی تونه درک کنه این موضوع رو همه مثل این می مونه که تو داری تو دریا غرق میشی و در حال دست و پا زدن باشی ولی اونایی که تو ساحلن فقط بهت نگاه کنن و دستور کار بدن که شاید تو غرق نشی ولی ندونن تو دچار چه حالتی هستی بارها برای من شده بهم بگن گذشته ها گذشته ...درسته که گذشته ولی چه جوری گذشته مهمه چقدر رو من و اینده ی من تاثیر گذاشته مهمه زندگی تباه شده ی من مهمه شاید اگر دیگران این درک و داشته باشن که کاری برام نمی تونین بکنین زخم زبون هم نزنید خوب باشه فقط توکل به خدا کن عزیزم 

پاسخ :

سلام عزیزم 
کاش واقعا همه این قضیه رو درک کنن و به خاطر اینکه کارایی که از نظر اونادرسته رو انجام
نمیدی ضعیف نشمارنت
RaCi naL
۱۶ آذر ۰۹:۴۳
میفهممت ... ولـی اونا که بهشون میگی احمقانه !
تصمیم دلین ! دل که منطق سرش نمیشه آخه ... 
نمیشه گفت احمقانه ، اینا نشـون میده آدم چقد احساس و عشق داره :)

پاسخ :

چه خوب که درکم میکنی
آبان ...
۱۶ آذر ۱۴:۵۵
ولی من بهت نمیگم فکر کردنت به بهنام اشتباه است .من درست یادم نیست که چی شد ولی مشاوری که من می رم بهم میگه برای جدا شدن توافقی اصراری نکنم تا سریع انجام بشه ..میگه آدم ها پشیمون میشن و این طبیعی است ..این زندگی تو است شادی ..به نظرم کم ترین حق ما اینه که برای گریه هامون سرزنش نشیم ..یه مشاوره رفتن را هم امتحان کن عزیزم

پاسخ :

ابان من ازطلاقم پشیمون نیستم فکر کردنم به اون به خاطر علاقه م نیس من دوستش ندارم
من بهش فکر میکنم ,مثلا یاد خوبیاش میوفتم باخودم میگم دیگه هیچوقت هیچکس اندازه اون دوستم 
نخواهد داشت بعد یاد عذابایی که داد میوفتم میگم خوب شد طلاق گرفتم,شدم مثل روانیا 
میترسم از اینکه شاید دیگه کسی دوستم نداشته باشه.....
ولی فقط میدونم اگه بااون میموندم هیچوقت خوشبخت نمیشدم,

His Love
۱۶ آذر ۱۶:۴۲
هیچوقت نمیشه از دور کسیُ قضاوت کرد!
از بیرون درموردِ رفتارِ یه آدمـ نظر داد ...

مثِ اون جمله ای که رامبد جوان میگه منصوب به امامـ صادق (ع) ـه :
"اگر انسانی، انسانی را بخاطرِ گناه یا اشتباهی سرزنش کند، نمیرد تا خود به آن گناه مرتکب شود ..."

قضاوت خیلی بده!
اینکه از دور وایسی و به کسی که جاش نبودی و نمیدونی چی بهش گذشته، نیشخند بزنی!

امیدوارمـ که خدا پشت و پناهت باشه و
همون تصمیمی که برات بهترینه رُ بگیری ... همون کاری که خوشبختیت پشتش ـه رُ انجامـ بدی ...

پاسخ :

سلام دوست خوبم 
کاش هممون اینو بفهمیم و هیچوقت فراموش نکنیم
یاسمین .خ
۱۷ آذر ۱۱:۰۱
:(
آره برای من پیش میاد این حس و حالت...
خیلی حس بدیه و تحمل کردنش سخته

:((

پاسخ :

این حس وقتی بدتر میشه هی بزنن تو روت که خیلی ضعیفی 
m.sh
۱۸ آذر ۱۲:۳۸
حالتو خوب میفهمم شادی...
همیشه هر کاری هم که بکنیم حتی اگه درست باشه کسایی هستند که بگن من بودم این کارو نمیکردم...
هیچوقت به حرف بقیه نباش خودت همیشه تو هر شرایطی بهترین چیزو برای خودت میخوای
یه نصیحت:
هیچوقت هیچکس اندازه خودت به خودت اهمیت نمیده!
هیچکس به اندازه خودت صلاح کارتو نمیدونه!
هیچکس...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان