اشتی!

اقا سلووم 

ساعت یه ربع به سه نصفه شبه و من خوابم نمیاد

مرتضی ساعت ۱۱ ونیم خوابید و منم ازاونموقع دارم  تو اینترنت میچرخم!

با مرتضی پریشب اشتی کردم!

یه بازی دانلود کردم که چندسال پیش تو کامپیوتر داشتیمش,خیلی باحاله

۴بازمانده!

۴نفر تو یه شهر پر از زامبی!

خلاصه اونو دانلود کردم و ساعت ۱۲شب نشستم سر بازی و یهودیدم

ساعت شده۳و گوشیم داره زنگ میخوره,مرتضی بود!

یه صدای خوابالو !

میگم بعععله؟

میگه بیا اشتی کن!

میگم نه  من قهرم اشتی هم نمیکنم

میگه خب بگو چیکار کنم اشتی کنی؟

میگم  بگو ببخشید عزیزم  ,دیگه پسر خوبی میشم ,سرتم داد نمیزنم!

میگم چیه حالا ساعت ۳نصفه شب  زنگ زدی منت کشی؟

میگه خوابتو  دیدم ,داشتیم باهم قلیون میکشیدیم!

خلاصه که با دوتا دوستت دارم و عشقم و عزیزم ,اشتی شدیم!

۶ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
آوا Sh
۰۱ آذر ۰۸:۴۵
سلام عزیزم.
صبحت بخیر.خوبی گلم؟
ممنون که گفتی.پس منم میبینمش.

پاسخ :

♥♥♥♥
fateme safari
۰۱ آذر ۰۹:۲۴
خداروشکر
قهر کردن کار جالبی نیست کلا

همیشه با حرف مشکلت رو حل کن

پاسخ :

اصلا مشکلی نبود که ,همینجوری الکی ,سر یه چیز الکی تر من قهر کردم!
RaCi naL
۰۱ آذر ۰۹:۳۸
:))))
بامزه گفتـی ^-^ :)

پاسخ :

(:

امیر
۰۱ آذر ۱۶:۴۱
ساعت سه شبببببببببببببببب وااااااااااااااا
یاخداااا باید میگفتی اول با ایمو بزنگ بعد زنگ زد میگفتی حالا ی قر بده ببینم تا اشتی
بعدشم ی جیغ و هورا بلند
مطمنم میرفت تو افق محو میشد

البته شما دوسش داری زود کوتاه اومدیی

پاسخ :

نه دیگه تااون حدم دیوونه نیستیم!

یاسمین .خ
۰۲ آذر ۱۰:۳۴
ای جآن چه با نمک :)) آشتی کردنای با منت کشی خیلی میچسبه :)

وای من فیلم ترسناک زیاد میبینما ولی بازی ترسناک نمیتونم بازی کنم! سکته میکنم یعنی!!! :|

عزیزم من همسایه جدیدم. تازه از بلاگفا اومدم بیان ^_^

پاسخ :

سلوووم خوش اومدی,منم قبلا بلاگفا بودم,بیان خیلی بهتره!
منم خیلی فیلم ترسناک نگاه میکردم اصلاهم نمیترسیدم ولی الان چندسال
گذشته و من قشنگ احساس میکنم تو روحیه م تاثیر گذاشته ,بعضی وقتا
بعضی صحنه ها جلو چشم میاد!الان دوساله دیگه نگاه نمیکنم!
این بازی خیییییلی باحاله اونقدرم ترسناک نیس!

مهسا ر ب
۰۷ آذر ۰۸:۴۶
من قهرو نیستم، تحت هر شرایطی آشتی ام
خیلی عسل بوده که ساعت 3 زنگ زده و تو عسل تری که جواب دادی

پاسخ :

چقدر خوبن این ادمایی که قهرو نیستن!من تو رابطه های دوستانه ام قهرو نیستم ولی تو رابطه های عشقی

خیلی زودرنجم !

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان