خونسردی من حفظ ظاهر بود,من جای مشتام روی دیواره

اقا سلووم

امروز تولد بهنامه

واسم مهم نیستا ولی خب باعٍث شده به از ماه خودمم

دل چرکین باشم اصلا هرچی که به اون ربط داشته باشه حس بد بهم میده

تولد خودم 22 بود ولی به خاطر اینکه خالمینا اومده بودن خونمون یه شب قبلش

گرفتیم

سونیا واسم یه کیف خریده که خیلی دوسش دارم

بابا ازاین دستبند چرما که  روش یه تیکه طلاس گرفته با یه شیشه قلیون

یادتونه که شیشه قلیونم شکسته بود

مامان 100 تومن بهم داد باشایانم که قهرم

میدونم واسه حفظ ظاهر جلو خاله مامان 50 تومن داد گفت از طرف شایانه

پیش منم گردن نمیگره که خودش داده ولی من میدونم

خاله مم واسم یه کیف پول چرم گرفته

دختر خاله و پسرخالمم یه لباس کاموای دوتیکه گرفتن که خیییلی

خوشگله!

فرداش که خاله اینا رفتم رفتیم شهریار به پولم یه ساعت خریدم

حالا عکساشونو میذارم

فردای تولدم میخواستم از خط قبلیم یه شماره بردارم روشنش کردم

یه پیام تماس از دست رفته از بهنام اومد شب تولدم بهم زنگ زده بود....

بامرتضی هم قهرم فعلا

:(

چندروزم هست بیکارم

من موندم این کربلا رفتن دیگه چی بود این وسط همه رفتن کربلا

اقا شما کار مردمو راه بنداز نمیخواد بری زیارت

صاحبکارا رفتن کربلا کارا مونده بی صاحب

کاراونجا انبار شده اونوقت ماها بیکارموندیم چون کسی نیس مدیریت کنه

شاید خیلی از اونایی که وب منو میخونن مثل ما نباشن یعنی مشکل مالی ما

اونقدرا واسشون پول زیادی نباشه

ولی ما یه خانواده متوسطیم که اگه یه روز کار نکنیم قسطا عقب میوفته و

همه چی بهم میریزه

واسه ماها حتی 20 تومنم 20 تومنه

مثلا من یه پالتو رو کامل میدوزم با اتو و دکمه و اماده واسه فروشگاه رفتن

14 تومن

اگه همینو واسه مشتری شخصی بدوزم خب 70 تا100 میگیریم ولی کار سری

چون همیشگیه قیمتشم خیلی پایینه

درکل میگم اونی که داره خبر نداره از اونایی که و.اسه هزارتومنشم دارن هزارتا سوزن

میزنن

این شده قضیه صاحبکار ما

چندروزه همینجوری بیکار موندم خونه حالا بیانم احتمالا بعداز اربعین میان دیگه

بازم یه هفته دیگه بیکاری

اوووف

حالا یه مانتو واسه خودم برش زدم اگه حال داشته باشم میرم امروز میدوزمش

یادم نیس گفتم یا نه ولی یه شاگرد خیاطی گرفتم

دختر   جاری ارزو!اسمش طیبه س

اقا ارزو با جاریش که بشه مامان  طیبه دعوا کردن در حدکتک کاری

ولی با دختره قهر نیس مثلا دختره خونه ارزو میره و درکل گفته منو قاطی دعواهاتون

نکنید

من کلا نه جاری ارزو رو میشناختم نه دخترشو فقط از ارزو شنیده بودم

اییییینقدر از جاریش بد گفته بود که من یه زن بی کلاس زشت بدتیپ شلخته

تصورش میکردم

طیبه هم 17 سالشه هم سن سونیاس

تویسرکانی هستن

و این دختره رو باباش پارسال سرخود با یه پسر35ساله نامزد کرده

بود ولی اینقدر اختلاف دختره و پسره شدید میشه که دختره میگه باید جدا شم

مثلا پسره نمیذاشته تنها بره بیرون

بلاخره تفاوت سنیشون زیاد بوده دیگه نمیتونستن باهم کنار بیان

خلاصه دختره بعدازا 5 ماه نامزدی طلاق میگیره

اقا این ارزو هرچی دلش میخواست پشت سر این به من میگفت منم

ندیده بودم دختره رو نمیدونستم چه جوریه دیگه

مثلا میگفت هرزه س به نامزدش خیانت کرده واسه همین طلاقش دادن

میگفت با دوست پسراش رابطه داره دختر نیست و ازاین جور چرت و پرتا

ازاین دختره بیچاره پیش من یه زن مشکل دار ساخته بود

دختره اومد پیشم واسه ثبت نام

اینقدر این دختره صاف و ساده  بود که واقعا ازخودم خجالت کشیدم

که راجع بهش اینجوری فکر میکردم

از اول ابان داره میاد

خیلی دخترخوبیه بیچاره

اصلا اونی که ارزو میگفت نیس  خیلی صاف و ساده س

اینقدر م خوشگله

یه روز بعداز کلاس واسم دردو دل میکرد گفت من جداشدم ولی همین فامیلای خودم

دارن ازارم میدن میگفت عموهام پشت سرم حرف میزنن

میگفت همین عمو حسینم که میشه شوهر ارزو

میشینه تو فامیل از من بد میگه

خیلی دلم واسش سوخت اونم مثل منه

درکل دختر خوبیه اهل رند بازی نیس

به خیاطی خیلی علاقه داره هرچیو یاد میدم جلسه بعدش بدون ایراد

میدوزتش

بهم گفته کار که اوردی میذاری بیام پیشت هم تو اتو کاری کمکت کنم هم دستم راه

بیوفته ؟من گفتم من یکی و اینجا لازم دارم و باید یکیو بیارم ولی قبل ازتو

ارزو گفته بزار اول بااون هماهنگ کنم ببینم میتونه از صبح تا ساعت6 هرروز بیاد

یانه اگه گفت نه تو بیا

ارزو هم که این چندماه اخیر خیلی منو ازار داده با حرفاش با تیکه

هاش

با فخر فروشیاش ...

ازش ناراحتم ولی دوستمه نمیخوام بزارم این دوستی بهم بخوره

به ارزو گفتم  گفته بودی میخوای بیای از بعدازاربعین ساعت9 بیا تا 6 میگه

اوووووووف چه خبره بابا من نهایتش بتونم تا ساعت 2 بیام!

میگم اینجوری کارمن لنگ میمونه فکراتو بکن به حسینم بگو اگه تونستی

بیای بهم تو این دوروز خبر بده,حالا قراره فردا خبر بده

بعد شر.وع کرده که به طیبه فلان مدل دامن و که به من یاد دادی رو

لطفا یاد نده!

میگم چرا ارزو داره پول کلاس میده همه چیو یاد بگیره گناه داره

باز شروع کرده نه این تورو خام کرده تو اینارو نمیشناسی

میگم ارزو من کاری به دعوای شماها ندارم ولی این چیزایی که راجع به این

دختره گفتی روهم ندیدم 

کلی حرف زد و اخرشم ناراحت شد که چرا میخوای همه چیزایی

که به من یاد دادی رو بهش یاد بدی!

اوووووف از دست ارزو که اینقدر عوض شده...

امشب به جز بهنام تولد باباهم هست چندروز پیش حقوقمو گرفتم

دیروز رفتم یه ساعت از مارک ساعت خودم واسه بابا خریدم خیلی خوشگله

  خوششم اومدالبته ساعته رو از طرف خودمو سونیا دادم به بابا

مامانم یه شلوار و شایانم یه کمربند گرفت

امشبم میخوام کیک زبرا درست کنم.

راستی اقای محترم و یادتونه؟؟

اصلا یه جوریه حتی حرف زدن معمولیشم منو حرص میده

نمیدونم چرا ولی اصلا این حرف زدنی من دلم میخواد بزنم تو دهنش

این اقای محترم خیلی مشکوکه منم کاری باهاش  ندارم از قبل از محرمم

خبری ازش نداشتم تا چند روز پیش که عکس پروفایلشو

عوض کرد گذاشت یه عکس از خودش تو کربلا

چندورز بعدم اومد یه سلامو احوالپرسی معمولی کرد رفت

دوباره چند روز بعد اومد تلگرام و یه احوالپرس و معمولی!

بعد من دیروزصبح عکس پروفایلمو یه عکس از خودم گذاشتم که شب

تولدم گرفتم موهامو باز گذاشته بودم و یه ور ریخته بودم و یه شال مشکی هم

سرم بود ولی چون موهام مشکیه شالم مشکیه اصلا معلوم نبود شال سرمه

باید عکسو زوم میکردی تا میفهمیدی

خلاصه که اقا محترم دیشب اومد تلگرام گفت

سلام خوبید شادی خانم؟؟خسته نباشید

گفتم خیلی ممنون شماهم خسته نباشید

بعد میگه عکس پروفایلتونو عوض کنید

حالا قیافه من اینجوری

.____.

میگم چرا؟؟؟

میگه خوب نیس مزاحمتون میشن

دلم میخواست بزنمش

به توچه اصن

یه عکس انداختم تو خونه با چادر رنگی جوری هم چادر و گرفتم که فقط چشمام

معلوم باشه

بعد فرستادم واسش میگم این خوبه واسه پروفایل؟؟

پررو نوشته بله عالیه!

من اصلا نمیدونم این اقا قصدش چیه!

 

 

 

 این کیفیه که خاله واسم گرفته

 

این کیفه تو عکس خیلی زشته ولی خودش خوشگله

 

 

اینم اون عکسه که اقای محترم واسه پروفایل تایید کردن!!!

 

۹ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
معشوقه ...
۲۸ آبان ۱۶:۳۷
وای چه کادوهای خوشگلییی
مبارکت باشن شادی جونی
خخخخ عکس اخری با چادرووو ؛)))

پاسخ :

مررررررسی!!!
خخخخخخخ,حالا پررو میگه  این خوبه واسه پروفایل
RaCi naL
۲۸ آبان ۲۰:۳۶
عزیزم کادوـآت مبارکت باشن ^-^
واقعن کار خوبـی میکنـی که اون دختررو با حساب خودش قضاوت میکنی :)
آخه غیر از اینم میشه دهن بینـی :) 
روزـآت به خوشـی :*

پاسخ :

سلام مرسی عزیزم,
خب ارزو ازاین ناراحته که چرا  بر خلاف حرف من فکر میکنی و 
طرف من نیستی!
امیر
۲۹ آبان ۱۰:۲۱
سلام شادی خانم خوبین
تولدتون بازم مبارککککککککککککککک و هم چنین پدرتون انشالله 120 سال سایشون بالا سرتون باشه

شما واقعا قشنگ مینویسین منم میخوام وبمو این مدلی کنم ول حیف هر چقدر به متنم میرسم بد میشه

ب نظر من باید نوشتن تو خون ادم باشه ک شما داین این خصوصیتو

البته تو  سال نامم مینویسما قشنگ میشه ولی وب نه اصن

خخخخخخخ میگم  عکس اخری شبیه اون دختر همسایه های شدین ک اش میارن البته ما ک ندیدیم فقط تو اینستا فیلم های مسخره کردنشو دیدم ولی در کل فکر کنم اون طوری شدین

ولی ب نظر من این اقای محترمممم مشکوکه هاااااا
شما کجا اون کجا اگه مث مرتضی خواستگار پ این کاراش چیه
اگه واقعا محترم و مذهبی ایناست چرا ب نامحرم پی ام میده

اصن سرکلش از کجا پیدا شد

راستی گفتین ک 20 تومن 20 تومن برا ماااااااااااااااااا
فکر نکین همه مرفع بی دردن اینجا الان 5 تومن دستی داری بدی؟؟؟ یه ماهه خخخخخخخخخخخخخخ

اینم واقعا خوبه ک برا هم کادو میگیرین ما در حد ی رو بوسی ساده تموم میشه میره تو خانواده خودمون بین مادر و پدرمو من


پاسخ :

سلام مممنون!
ببین نمیخوای که یه متن ادبی بنویسی این یه روزانه نویسی ساده س ,فک کن داری با دوستت حرف میزنی
اینجا قرار نیس که بیان مثلا بگن اووه فلان جمله ت اشتباهه ,تو شروع کن
کم کم راه میوفتی! 
اون عکسه هم اره واقعاوشبیه دخترای همسایه شدم ,البته الان
دختر همسایه ها اشم با ساپورت میارن!!!!!!
ببین اقای محترمم ادم بدی نیس ولی من نمفهمم قصدش چیه ,فقط هر چند روز یه بار میاد 
یه حالی میپرسه و میره!!!حتی دوست معمولی هم نیس!
خخخخخخ!!!
من منظورم اونایی بود که وبشونو میخوندم و زندگیشون با ما فرق داشت میخواستم
قشنگ توجیه شن!
کادورو هم از اول ما هرسال میگرفتیم حالا حتی شده یه چیز خیلی کوچیک
m.sh
۲۹ آبان ۱۰:۵۵
چقدر تو این عکس بامزه افتادی تووووو :)))))
شادی میگم شمارتو میدی تو تلگرام بعضی وقتا باهم حرف بزنیم؟
خیلی از شخصیتت خوشم میاد

پاسخ :

فداااات عزیزم!دل به دل راه داره!
شمارمو واست  فرستادم
امیر
۲۹ آبان ۲۳:۰۲
نظر من چرا تایید نشده؟

پاسخ :

نظرت که تایید شده'
امیر
۳۰ آبان ۰۸:۵۹
سلام نه من بعد اون نظر جواب دادم دوباره ولی تایید نشد
نمیدونم چی شد

پاسخ :

من همه ی نظرارو تایید میکنم ,یه نظر داشتی که تایید شد,
شنه بهاری
۰۳ آذر ۲۰:۳۹
سلام 
خب مستقیم بپرس قصدت چیه 

پاسخ :

اصن نمیتونم بهش هیچ حرفی بزنم ,اصن نمیخوام بپرسم ازش 
اینقدر حرص دراره که  حد نداره,میدونی شاید به خاطر مذهبی بودنشه که 
حس خوبی  بهش ندارم من کلا نمیتونم  با ادمای مذهبی دوست باشم و صحبت  کنم
اصن نمیتونم باهاشون کنار بیام
ستاره عبدالمیری
۰۵ آذر ۲۰:۲۰
سلام مبارک باشه خیلی کادوهات قشنگن
ای از اون عکس چادریت مردم از خنده

پاسخ :

ممنون دوست جونی!!!

حالا اقای محترم که عکسو تایید کردن واسه پروفایل به نظرشونم خیلی سنگین و شایسته بود!

مهسا ر ب
۰۷ آذر ۰۸:۵۶
تولدت مبارکا باشه (البته با تاخیر دیگه)
عکساتم خوب بودنا، من از اون کیف که خالت خریده بود خیلی خوشم اومد
ایشالا با دل خوش استفاده کنی

پاسخ :

مررررررسی دوست جونی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان