....

اره بهنام همونی که تو گفتی....

۵ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
RaCi naL
۱۰ آبان ۱۵:۲۱
اینو الان خریده ؟! یا یادگاری ـه ؟! چرا نگه داشتی خوب دختر خوب ؟!
اعصابتو خراب میکنه که !

پاسخ :

سلوم
نه اولین کادویی بود که بهم داد,۳ سال پیش روز تولدم .
۲۲ابان ۹۲
امروز دادمش به یه پسر بچه که مادر و پدرش ازهم جدا شدن
عروسک و ازم گرفتنی باهمون قیافه جدیش بوسم کرد
His Love
۱۰ آبان ۱۶:۴۹
چی شد؟؟!!

پاسخ :

هیچی..
عکس پروفایل بهنام یه کم اعصابمو خورد کرده
His Love
۱۰ آبان ۱۶:۵۰
چه عروسکِ بامزه ای!
چــقد شبیهِ خرسِ من ـه!!! :دی

پاسخ :

اره بامزه س ,دوسشم داشتم ولی دادمش به یه کوچولو!
معصوم
۱۱ آبان ۰۷:۵۸
شبیه خرسیه که همسر تو دوستیمون بهم داده بود ، 3سال پیش، اونموقع ها خیلی از این زیاد بود

پاسخ :

اره یه مدت خیلی از اینا میدیدم تو مغازه ها ,من عروسک خیلی دوست دارم
ولی این یکی رو اصلا دوست نداشتم
دختری از دیار فرزانگان
۱۷ آبان ۲۳:۰۱
مشکل ما زن ها اینه که حتا بعد از جدایی هم فراموش نمیکنیم!!!
منم امروز عکساش رو حذف کردم! خیلی با خودم کلنجار رفتم اما وقتی خودش نیست عکساش رو میخوام چیکار؟؟

پاسخ :

اره واقعا همینه 
من عکسای نامزدیمو پاره کردم سه هفته پیش ولی هنوز دلم نمیاد عکسایی
که  تو فلشام دارم و پاک کنم 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان