من و تو

قرار نیس از دست من راحت بشی  عشقم

قرار نیس از تو راحت بشم عشقم!

من عااشق این تبلیغم 

۴ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
RaCi naL
۱۰ مهر ۲۱:۳۷
کجا نشون میده شادی جووون ؟؟؟

پاسخ :

سلوم عزیزم 
تبلیغ سریال جدیدیه که قراره تو شبکه من و تو نشون بده
من کلا اهل سریال نیستم  فقط از تبلیغش خوشم اومده خیلی 
حس خوبی به ادم میده
His Love
۱۰ مهر ۲۱:۵۷
من که ندیدمـ !
ولی حــــتماً قشنگه دیگه! :دی

پاسخ :

اره خیلی قشنگه
❤️❤️❤️❤️
معصوم
۱۲ مهر ۰۹:۴۱
کدوم سریال

پاسخ :

اسم سریاله رو نمیدونم,کل اهل سریال دیدن نیستمولی شبکه من و تو قراره این سریاله رو
پخش کنه و تبلیغش خیلی واسم جالب بود
m.sh
۲۲ آبان ۱۱:۵۸
وای شادی چقدر ما تفاهم داریم هر دفعه این تبلیغو میذاره من باش تکرار میکنم
خیلی با احساس هردوشون میگن عشقم :)
راسی دلم برات تنگ شده بود هم اسم

پاسخ :

منم دلم واست تنگ شده بود عزیزم!
اره این تبلیغه خییییلی قشنگ بود!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان