من مییییتووووونم!!!!

اقا سلوووم علیکوووم

خوبید؟

خداروشکر همه کارای مغازه م انجام شده ,

کارای اولی رو که تحویل دادم  ۲۰تا پیراهن دیگه اورد و 

گفت خیلی حساسه واگه این کارات تایید شه ازاین به بعد

بهت کار میدم, اون کاراارو دوختم و امروز تحویل دادم که تایید شد

بهم۱۵۰تا کار دادن ازاین به بعد دیگه کارم همیشگیه و بدون فاصله واسم کار میارن!!!

خدارو شکر همه چی ارومه و اوضاع کارم داره خوب میشه!!!

خیلیا منو مسخره کردن وقتی گفتم میخوام مغازه بزنم,حتی دوستام باهم شرط بستن 

که من نمیتونم , حتی ارزو !


۷ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
حسانه ....
۳۰ شهریور ۲۲:۰۴
سلام
تبریک میگم.خداشکر ان اشاالله بیشتر یود کنید

پاسخ :

سلاام
مرسی عزیییییزم!
آبان ...
۳۰ شهریور ۲۲:۴۰
مبارک باشه شادی ...ولی تو می تونی مطمن باش :)

پاسخ :

ممنون دوست مهربون من
معصوم
۳۱ شهریور ۰۸:۰۱

خب حالا پیرهنی چند بهت میدن ؟ تو یه ماه چندتا میتونی بدوزی؟ خدا کنه ده برابر کار قبلیت بدست بیاری، ذکر یا واسع برای گشایش روزی ...

من مطمئن بودم میتونی

پاسخ :

سلووووم دوست جووونی
من سرکارم میرفتم به هرکسی یه تیکه از کارو میدادن بدوزه
مثلا من مچ جا میرفتم ,هیچکس کامل کاری رو نمیدوخت واسه همین الان
من دفعه های اولمه که دارم کار تکمیلی میدوزم و نمیدونم میتونم چندتا در ماه بدوزم
ولی دارم تلاشمو میکنم که هر روز بهتر از قبل شم و دستمو تند تر کنم!
شاید درامدم تو دو ماه اول کم باشه ولی از ماه سوم دیگه همه چی بهتر میشه ایشالا!
مرسی که هستی  عزیزم
fateme safari
۳۱ شهریور ۰۹:۱۰
من به شدت بهت افتخار میکنم و برات خیلی خوشحالم عزیزم 

پاسخ :

مرررسی عزیزم!!!!!
ghazaleh ...
۳۱ شهریور ۱۵:۳۰
تو موفق ترین میشی ^_^
آآآآفرررررین گلی جون 
دوس دارم همش خوشحال باشی و خوشحال بنویسی 
زندگیت بیافته رو دور خوشی حسابی کیفشو ببری 
محکم ادامه بده پشت همشونو بزن به خاک ^_^
موفق مووووقق موفق باشی و ازته ته ته دلت شاد باشی جان دل ♥

پاسخ :

ممنون دوست من!
آوا Sh
۰۱ مهر ۰۸:۴۷
لطف داری شادی عزیزم.

پاسخ :

ماااچ
شنه بهاری
۲۵ آبان ۱۲:۱۴
سلام شادی جون ..
فکر کنم اونوقتا که با وبت آشنا شدم تازه تو فکر مغازه زدن و کولر گرفتن بودی ...و هوا گرم بود ..
الان پست های این جند ماهتو فشرده خوندم ..
انشالله همیشه تنت سالم و شاد باشی ...
و خوشحالم آقا مرتضی اومده زندگیت
یه حرف از من به تو نصیحت : به  آینده فکر نکن ..
فقط مرتضی رو دوست داشته باش
آینده قابل پیش بینی نیست پس زمان حالت رو با این فکرا خراب نکن
انشالله که مال هم بشید و خوشبخت ...

پاسخ :

سلووم دوست جون مرسی که باز اومدی!

ممنوووون!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان