دکمه خاموشت کجاس زندگی؟

خسته م.....

دیگه نمیتونم ....

 

۴ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
His Love
۰۸ خرداد ۱۲:۱۴
:(
عزیزمـ ...
زندگی یه وقتایی خیلی اذیت میکنه ...
امیدوارمـ که روزایِ خوب برسه زود

پاسخ :

ممنون دوست من
من یک معشوقه هستم ...
۱۱ خرداد ۲۳:۴۹
چی شده شادی ؛(
انشالله حالت بهتر شده باشه

پاسخ :

سلووم دوست من

خوبم...

خداروشکر

معصوم
۱۳ خرداد ۰۸:۳۹
نقل مکان کردم

پاسخ :

چرا؟؟

ghazaleh ...
۱۴ خرداد ۲۳:۲۲
خسته کیلو چنده 
فک کردی روزا همش همینه زندگیو تو همین بیست سال دیدی؟!
هرلحظه ممکنه خدا بخواد شروع کنه و بهت حال بده ده آخه تو اگه خسته باشی کی قراره کیف کنه کی قراره پدر دنیا رو دربیاره؟!
اصلا گفتن همین خسته ام میدونی چقده آدمو داغون میکنه ؟!
هوای خودتو داشته باش زندگی همه چیزش نصف نصفه خوبه که تو کلی از این نصفه غم انگیزشو گذروندی 
روزای عااالی برات آرزو دارم بانوی زیباااااا ♥
روزگارت دگرگون به شیرین ترین حالت ممکن ♥

پاسخ :

سلووم عزیزم

به خدا میخوام ولی اطرافیانم نمیذارن...

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان