همه چی اروووومه

سلووووم

اقا خوبید؟؟؟؟

من خوووبم!

کارمو دوست دارم وازش لذت میبرم

دوستای جدید پیدا کردم

خلاصه که حالم خووووبه ها!

هر روز 7و15 دقیقه ازخونه میرم بیرون و ساعت7و 40 دقیقه هم سوار سرویس میشم و

8هم شروع به کار میکنم!

خسته میشم گاهی کتفم وحشتناک درد میگیره ولی خب چون کلا خیاطی و دوخت و دوز و

دوست دارم از پشت چرخ نشستن لذت میبرم!

اونجا با خیلیا دوست شدم وقت صبحونه و ناهار کلی میخندیم

کلی روحیه م عوض شده!

اینجا باید ازاون دوستی که واسه پیدا کردن این کار بهم کمک کرد بازم تشکر کنم!

ساعت 6ونیم که میرسم خونه یه چیزی میخورم و ساعت 8ونیم میخوابم

کلا وقت ندارم به بدبختیام فکر کنم!!!

 دست مامان همونجوریه چندروز پیش بابا بردتش حجامت کردن و زالو انداختن رو دستش

دکتره گفته ده روزه خوب میشه ,ایشالا که بشه خیلی ناراحته و خودشو باخته

همش میگه میترسم دستم تا همیشه اینجوری بمونه هرچی هم بهش میگیم اینقدر

تلقین نکن گوش نمیده.

بابا بهتره و شایان هم اموزشیش تموم شد و تهران افتاد!

کلا خوش شانس ترازاین شایان وجود نداره ها!

امروز مامان و بابا کلی هله هوله و خوراکی خریدن و رفتن ملاقاتش اخه یه ساعت مرخصی

بهش داده بودن نمیشد بیاد خونه واسه همین مامانیینا رفتن!

مامان کلی حالش خوب شد چندروز بود خیلی دل تنگی شایان و میکرد الان که گل پسرشو

دید دیگه حالش خوبه!

ببخشید اگه کم میام اینجا چون شبا که میام خونه اینقدر خسته م که زود خوابم میبره !


۷ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
His Love
۳۱ ارديبهشت ۲۱:۰۲
آخِی ^-^ خسته نباشید
خدارُشکر که کارتونُ دوس دارید ... بهترین چیز همینه

ایشالا دستِ مامانتون خوب میشه حتما :*

راستی، اینمـ آدرسِ طراحِ قالبمـ
گفتمـ شاید تویِ وبمـ نبینیدش:
http://erfanwd.blog.ir/

پاسخ :

ممنون دوست من!

یه قالب ازش انتخاب کردم و میخوام اونو بذارم

کروکودیل نیمه فمنیست
۳۱ ارديبهشت ۲۱:۱۱
چرا اونایی که از غرور میگن زودتر میشکنن؟
شما رو نمیدونم... اما تو این ده دوازده سال بلاگ نویسی تموم بلاگایی که دیدم توش از غرور نوشتن،بیشتر ماسک بوده . غرور چیز جذابی هم نیست ...

راستی خسته نباشید با کار جدید
لباس آموزشی سربازی سپاهه این پارچه هه.نه؟

پاسخ :

سلووم

غرور چیز خوبی نیس ,دقیقا همینطوره اونایی که از غرور میگن زودتر میشکنن من خودم اینقدر مغرور بودم که

خیلی از کارایی که الان انجام میدمو عار میدونستم ولی خب خدا حالمو حسابی گرفت

الانم نمیگم خیلی خوب شدم هنوزم خیلی مشکل دارم مثلا سختمه سرکار بهم دستور میدن ولی خب دارم رو خودم کار میکنم ,من از خودم اصلا راضی نیستم اسم وبلاگم اینو کاملا نشون میده.

اره لباس سپاهه اونجا کلا لباسای سپاه و میدوزیم

RaCi naL
۳۱ ارديبهشت ۲۱:۳۴
خوشحالم روحیت بهتره عزیز دلم ^-^
ایشالا همیشه روزات پر از امید باشه :*:*:*

پاسخ :

سلوووم

ممنونم عزیزم

ra nafas
۳۱ ارديبهشت ۲۲:۱۴
سلام عزیزم  خوشحالم از کارت راصی هستی  اهوم واقعا بعصیا بلد نیستن خخخ  اما اونام بالاخره یجا مجبور میشن درست کنن غذارو

پاسخ :

سلوووم ممنون!

اخه پزم میدن بلدنیستن انگار کلاس داره بلد نباشی اشپزی

کروکودیل نیمه فمنیست
۳۱ ارديبهشت ۲۲:۳۳
ببخشید ، یادم رفت، سلام
همه مون اشتباه میکنیم و پایانی هم برش نیست ...از قضا همه مونم کارایی رو انجام دادیم که یه روزی از نظرمون محال بودن ...
چرا از خودتون راضی نباشین؟... همین لباسی که شما دارین میدوزینش تو عملیات تن ما سرابازا میره ... هنره حتی اگه با امر و نهی قاتی بشه
شاید این لباسو شما دوخته باشین، کی میدونه؟!:
http://bayanbox.ir/view/3786428867486217157/DSC-0253.jpg

پاسخ :

سلووم

خب من واقعا راضی نیستم ولی خب تغییرم بلد نیستم!

ازکارم واقعا راضعیم حسی خوبی دارم وقت دوختن این لباسا!

واقعا شاید این لباس اینجا دوخته شده باشه!!!!

RaCi naL
۰۱ خرداد ۱۳:۲۲
کامنت من کو ؟!

پاسخ :

سلوووم عزیزم

کامنت اخر و که تایید کردم کامنت تو هنوز نیومده بود

دیانا
۰۱ خرداد ۱۶:۰۰
مبارکه خداروشکر

پاسخ :

سلووووم

ممنون دوست من

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان