کار.......

سلوووووم

اقا من امروز خوفم!!!!

یعنی مثل دیروز ناراحت نیستم!

دیشب تا صبح نتونستم بخوابم اینقدر حرص خوردم و الکی اعصاب خودمو بهم ریختم

ساعت6صبح خوابم برد و ساعت2 ظهر بیدار شدم

اول که پاشدم شروع کردم گیر دادن و غر زدن به مامان!مامانم بنده خدا میدونه من اعصابم خورد

باشه اینجوری فاز دعوا میگیرم هیچی بهم نمیگفت!!!

با بابا همچنان قهرم مامان بهش گفته من دنبال کارم گفته باید کار دفتری پیدا کنه

من نمیذارم بره کارخونه کار کنه,مامان که اینو گفت یعنی اعصاب بدتر شدا گفتم

برو بهش بگو لیسانسه نیستم که برم پشت میز بشینم الان لیسانسه هاشم کار دفتری

پیدا نمیکنن!

به خدا پسرهمسایمون چوپونه تازه نامزد کرده دختره لیسانسس!

رفته این همه درس خونده اخرشم زن چوپون شده!

 همزمانم دوستم معصومه همونی که شلمچه رفتم باهاش

گفت یه جا از روزنامه پیدا کرده کارخونه س گفت اگه میخوای بیا فردا باهم بریم

ببینیم چه جوریه منم همونجور که غرغر میکردم به مامان گفتم قضیه این کاره رو بعدشم

گفتم میری شوهرتو راضی میکنی!

مامانم بنده خدا رفت تومغازه بابا رو راضی کنه بابا هم گفته خودتم فردا میری میبینی

کارش چه جوریه اگه همه چیزش خوب بود میذارم بره!!!

خلاصه فردا قراره بریم!!!

واسم دعا کنید این کاره جور شه!!!!!!!

۸ نظر ۰ موافق ۰ مخالف
م. هیس!
۱۶ فروردين ۲۲:۱۷
الان یعنی لیسانس چیز ضایعیه؟ :(

پاسخ :

من کی همجین حرفی زدم؟؟؟
من ارزومه که شرایطشو داشته باشم برم دانشگاه .
ولی خب اینی که گفتم واقعیه و واقعا پسر چوپون همسایمون یه زن لیسانسه گرفته!
الناز
۱۶ فروردين ۲۲:۲۱
ایشالا اگه کارخوبی باشه جور میشه عزیزم نگران نباش

پاسخ :

ممنون عزیزم
امیرحسین
۱۶ فروردين ۲۲:۵۷

سلام

مهد کودک ول کردید..........

 

عجبااااااااا

 

ایشالله درست میشه

 

پاسخ :

اره مهد واقعا حقوقش کم بود من ماهی۲۰۰تومن میگرفتم

His Love
۱۷ فروردين ۱۳:۱۵
ایشالا اگه کارِ خوبی باشه حتماً جور شه ^-^

پاسخ :

ممنونم
هانی
۱۷ فروردين ۱۶:۵۰
خخخخخ خودش که چوپون نشده
زنِ چوپون شده
حتما دختره زشت بوده

پاسخ :

قیافه شو ندیدم ولی خب کسی که تحصیل کرده س چه جوری میتونه بایه
چوپون زندگی کنه؟؟؟
ra nafas
۱۷ فروردين ۱۹:۰۷

عزیزم به خدا توکل کن  ایشالله که کار خوب پیدا کنی

واقعا راست میگی الان لیسانسه هاشم بیکارن مگر اینکه اشنا داشته باشی

پاسخ :

ممنون عزیزم.
اره واقعا الان همه دنبال کارن
دیانا
۱۷ فروردين ۱۹:۰۹
ایشالا اگه خوبه درس شه

پاسخ :

ممنون
هانی
۱۸ فروردين ۱۰:۰۴
حتما شوهرش گیرش نمیومده
خیلیا رو دیدم بخاطر قیافه با از خودشون پایینتر ازدواج کنن
لیسانس تا لیسانس هم داریم
مثلا لیسانس کتابداری کجا و مهندس کجا!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
آرشیو مطالب
طراح قالب : عرفـــ ـــان قدرت گرفته از بلاگ بیان